Recension

Konsert igår kväll.

Med Gunhild Carling.

Min mamma, min pappa, lilla lillasyster, mannen och jag.

Svårt att recensera något som helt enkelt är jättebra, sa vi.


Jag älskar Gunhild Carling för att hon tycks älska det hon gör och för att hon inte verkar sträva efter att låta som någon annan än sig själv.

Och så det där med hela familjen på scenen, och en 1 vecka gammal son bakom scenen.

Det är oslagbart.


Kom sent hem.

Känner mig otroligt seg idag.

Stapplar, sluddrar, fumlar.


Googlar på healing och färdtjänst.


Kan inte:

Ta på mig tröja och bh.

Bre en macka.

Resa mig upp om jag sitter för lågt.

Springa omkring och shoppa julklappar.

Sjunga julsånger.


Kan:

Bläddra i tidningen.

Dra ner byxorna och upp dem igen.

Spela alfapet på nätet och vinna.

Gå ut utan jacka för nu skiner tamejfaan solen ute...

#1 - - O:

En stor kram till dig! Bättre att glädjas åt det man kan än fundera på det man inte kan. Solen idag gjorde mig glad i hela kroppen och livet kändes lättare.