Litium?

Det experimenteras med litium för att bromsa nedbrytningen:

http://alslithium.atspace.com/


Jo, jag har mejlat min läkare.

Så vi får väl se.

Det vore ju förbannat skönt om läget kunde stabilisera sig.

Hur usla muskler som helst bara man kunde få tro att det skulle få vara som det är ett tag.


Så man kunde planera sina irrfärder.

#1 - - Mari:

Ja, jag tycker att vi försöker alla tänkbara medel för att få det att bromsa upp i din kropp. Jag har tänt ett ljus för dig i kyrkan idag.

Det är väl helt rätt att planera i vilket fall som helst, för man vet ju aldrig vad som händer. Du är ju inte som vem som helst, så varför skulle det inte gälla även sjukdomsförloppet.

Önskar dig och familjen mycket tålamod, och ni måste ju få tycka att det är jobbigt, trots att ni, som jag tror, är bra på att ta tillvara goda stunder.

Kramar från Mari

#2 - - Elin:

Heja litium!
Kram Elin

#3 - - Ann:

Jag hejar också på litium!!Spännande att höra vad läkaren säger.
kram ann