Skål!

image4

Nu är den här.
På högteknologisk solig åktur har den hjälpt mig ta ut pengar, boka klippning och köpa 7-årspresent.

Den och dagens assistent.
Ingenjörn kallar vi henne.


Tvätt-fascisten, Ingenjörn och Loppisfyndaren.

De får heta så här.
Det är smeknamn,

alltså snälla alias.

Och tvätt-fascist är ju inget jag skulle hittat på om hon inte hade sagt det själv.
Förstås.

#1 - - Ylva L - igen.....kan inte motstå...:

...chansen att säga SKÅL SÖTNOS!

#2 - - Elin:

Visst är vi nöjda med jackan va? Inte alls varning för plufsig jacka i permobilen. Ses i morgon faktiskt!
Kram Elin

#3 - - Irving:

Vad fin du är!
Kram

#4 - - Franck:

När det gäller dig, Tina, tvekar jag aldrig: du skulle inte kalla någon tvätt-fascist (även om det var sant) om det inte var öppet! Och som kommentar till Irving citerar jag Eddan som helt enkelt säger att "Där gott folk är, kommer gott folk till" och jag skulle förneka mig själv (och min historia) om jag inte modifierade detta till: Där gott folk är, blir gott folk till. Är det inte så, vi måste hjälpa varandra, oupphörligen, att vara goda mot varandra och här på din blogg, Tina, ser jag också en del av de människor du samlat kring dig genom åren och det bekräftar Eddan. Och jag erkänner gärna - jag behöver goda människor omkring mig för att fortsätta som den jag 'tänker' mig att jag ska vara! Jag har erfarit bristen och där vill jag inte vara.

Din permobil är så smidig (får den plats mellan skål och vägg?) och trots vintermunderingen avslöjar du dig - genom ditt leende!

Franck

#5 - - Jenny:

Det värmer mig i hjärtat att se dig med ett sådant strålande leende likt solen.
Noel sa igår att du fått en jätte häftig rullstol fast det var inte en rullstol. Bara en bra sak du kan åka i. Kan väl inte annat än bara hålla med min 6-åring.
Kram så här på alla hjärtansdag!
Jenny

#6 - - Helena:

Vad fin du är! Och den där fantastiska Tina-glimten i ögat går inte att ta miste på. Å vad jag saknar dej! H

#7 - - HME:

Hej bk! Fint att se dig 'in action'. Är det kanske lite Skalman-känsla över framfarten?

Jag ska åka bort nu i två veckor men sen skulle jag gärna vilja få träffa dig om det passar nångång. Kanske en vardag när barnen är i skolan är bäst? Kan du inte föreslå några datum?

Hilsen från
H

#8 - - Johanna:

super snygg! Både du och den såklart:-) Kör så det ryker!
Många kramar!

#9 - - Åsa Botshinda:

Hej Tina!
Vilka bra grejer det finns. Du kan packa och åka hur långt du vill! Just nu känns väl ut i den kommande solen lockande. Till ett vindstilla hörn
med glasskiosk?
Kram Åsa B.