Så funkar den

http://www.youtube.com/watch?v=AqZxdnSCJP0


Ja, så går det till.

Jag styr maskineriet med den lilla vita knoppen.

Jag är helnöjd.

Familjen kan äta alla tillsammans igen.
#1 - - Mari:

Fantastiskt! Jag sitter här med stora ögon och gapande mun och är totalt fascinerad!
Mari

#2 - - Franck Kamoun:

Helt otroligt och fantastiskt att det finns så smarta människor! Jag får känslan av att grunden är en skivspelare, men gissar att musiken får du stå för själv!

Franck

#3 - - Jenny:

Wow!!!

#4 - - Gudrun G:

Helt fantastiskt! Det ser så smidigt och elegant ut. Nöden är uppfinningarnas moder eller hur!!

#5 - - ylva:

Wow säger jag med. Jag vill också ha en sån maskin att använda ute i trädgården där det ofta blåser. Det är så krångligt att äta och läsa tidningen samtidigt när sidorna fladdrar iväg.
Jag får
associationer till Chaplins Moderna Tider. Han har det inte lika lugnt som du verkar ha på filmen...

#6 - - Irving:

Så genialt! Fantastiskt! Tänk vad folk kan uppfinna. Och vad du ser glad och pillemarisk ut, vad härligt! Måste vara skönt att ha en sån där maskin. Jag håller med Ylva om att det är besvärligt att sitta ute med maten och tidnigen då det blåser, vore verkligen en affärsidée det här. Jag saknar dig. Kram

#7 - - O:

Teknikens under upphör aldrig att överraska. Jag är helt imponerad. Vad skall du överraska oss med nästa gång. Tack för att du delar med dig. Kram!

#8 - - Kajsa Greger:

Mäktigt! Du ser ut som att du är inspector gadget eller skalman eller nån annan med många galna prylar. :)