Och?

Tulpanblad tittar upp.

Kan nästan släppa taget om repet.

Vila och vänta.


Och.


Det går bra att riva salami på rivjärnet.

Blanda med ostsås och småpasta.

Så kan jag äta salami!


Och.


Jag har sett son kortklippt!

Jag har sett annan son på stor 3-växlad cykel.

Lätt som plätt.

Jag har köpt reabyxor till dotter och hon sa:

-Jaa, ganska snygga!

Yes.


Och.


"Den som säger att sex är skönt

har aldrig varit riktigt skitnödig."


är väl ett klassiskt dassklotter

som innehåller något korn av sanning.


Och?

#1 - - V:

Och jag är alldeles proppmätt efter en STOR påse fruktskum från ica!

#2 - - MB:

Du är ju så härligt knasig att jag skrattar på mig!!

#3 - - liten:

godkända rea-byxor,det är stooort...få förunnat att lyckas med!puss på pannan!

#4 - - O:

Och en sädesärla som vippar runt :)

#5 - - Ida:

ha haha... Har aldrig sett det klottret, men tycker också att det finns en viss sanning i det! hahaha