Krig


Tyvärr inget hjälpmedel.

Smycke?

Ja, men är inte alla smycken egentligen vapen.


I kampen om det eftertraktade könet.


När vi strider för att visa vilka vi är

eller dölja det.


När jag sitter i permobilen och möter folk på gatan vill jag förvirra och förvilla.

Vapnet är perfekt.


Är hon inte riktigt klok?

Har hon amputerat fingret?

Tror hon att hon är cool?


Det är hon övertygad om.

För hon känner han som äger Stockholms coolaste punkaffär.

Black Moon på Gamla Brogatan.

#1 - - Jenny:

vaddå "tror hon att hon är cool" ?? Du är ju cool!!! PUNK(t) slut! Tur att du också är övertygad. dina naglar....ja...de är långa och blåa! Jag skulle aldrig klara av att ha så långa naglar, alldeles för nervös för det. Skulle bara tänka på alla bakterier som frodades där under :) Jag är med andra ord inte så cool....

#2 - - Mattias S:

Yeah!

#3 - - Irving:

Fantastisk bild! Gör sig mycket bättre på datan än på telefonen. Ägaren hälsar att han är glad över ditt besök! Kram

#4 - - O:

COOLT!

Tänker mig att du är en "rymdprinsessa" i någon cool film. :)

Puss på pannan

#5 - - Mattias S:

Just det. (Instämmer med föregående talare.)



Har du ingen känning på Esrange eller Nasa (... nån som kissat med Fuglesong???...) som kan byta hjulen på permobilen mot nåt eldsprutande och med lyftkraft? Det liksom krävs för att fingergrejan ska komma helt till sin rätt. Och för att folk ska bli nog konsternerade.

Men säg till först så pallrar jag mig hem till Sverige för att se på när du flyger, ta mig tusan.

#6 - - O:

Ser att Tomas di Leva är på Kvarntorpshögen på lördag!

Du kanske borde ta dina fina smycken på dina vackra händer och besöka honom. På något sätt tycker jag att han är en sorts Rymdprins.

#7 - - anna:

Det är ganska coolt med turban också.... Speciellt på 40-åringar.....