Yes, we can

Min assisterande bror frågade om man ska följa efter mig när sticker iväg med permobilen.


Jag suckade lätt och svarade:

Det är klart att jag vill kunna ge mig iväg på egen hand men samtidigt vet jag att jag till exempel plötsligt kan bli så trött i nacken att jag tappar huvudet ner i hakstyrningen och far iväg dit jag inte ska.


Det lät som ett tålmodigt svar från Barack Obama eller Kronprinsessan om hur det är att ständigt vara omgiven av livvakter.


Det har vissa likheter.


Så de är väl förberedda när de behöver personlig assistans.

Eller jag när jag blir president...


Yes, we can.

#1 - - Mattias:

Öva på bara. Kan en neger bli president i USA så... Fast det är onekligen lättare om det finns en presidentpost att kandidera till. Kung i Svea Rike lär du aldrig bli, trots allt.

#2 - - MB:

Vad sorgligt...