Förkylt

Jag fick ett virus.

Ont i halsen.

Då tycker jag synd om mig själv.

Konstigt.

Alla andra dagar,

när jag bara har als,

tycker jag inte alls synd om mig.

Dessutom trodde jag att kanske kanske var svininfluensan i alla fall,

fast jag fått sprutan,

och att den skulle angripa lungorna under natten

så jag inte skulle vakna nästa morgon.

Men det gjorde jag.

Med mindre ont i halsen, lite näsdropp och ruggig.

Sen tappade jag matlusten

och sen började jag älska hiphop.

 

Ying yang twins!

Hög volym.

 

Jag väntar med spänning på morgondagen…

#1 - - O:

Vad kan man säga?

Hjärtat flög upp i halsen.

ALS borde räcka.



Sprutan är tagen

Nu håller vi tummarna

Fortsätt med hiphop



#2 - - Mattias Sigurdsson:

Knäppheten krymper ALS:en åtminstone inte.



Du är ljuvligt galen.

#3 - - Mari:

Ljuvligt galen var orden. Och helt underbar:)

#4 - - Stefanie:

Jag läser vad du skriver och min sambo undrar varför. Jag hittade din blogg för någon månad sedan och har plöjt igenom nästan alla inlägg från det första tills idag. Jag tycker att du skriver fint och påminner mig om saker jag aldrig vill glömma.

Tusen tack för det..!

Jag fortsätter att läsa och ser hela tiden fram emot nästa inlägg, så fortsätt skriv!

#5 - - Della:

Du är rolig du. Virus som genererar att du börjar älska hiphip. Låter underbart, jag vill också ha virus...