Harpasione snart tillbaka

Tack vare lika cool som kompetent personal på USÖ IVA återhämtar sig Harpasione nu sakta men säkert från förra veckans lunginflammation.

En ny respirator är intrimmad och imorgon lördag blir det flytt från IVA till avdelning 96.

Är tekniken med oss kan Harpasione själv lägga ut texten inom de närmaste dagarna!
#1 - - Ann-Sofie LL:

Åh, vad härligt. Tack nälla du som lade detta inlägg. Jag har tänkt på Tima sedan jag fick veta att det var operation på gång. Som mol allena i ett varmt land har Tina varit mitt sällskap i tankarna under flera dagar och det gladde mig oerhört att jag såg henne online på FB idag. Tänker på er hela familjen och skickar en cyberrymdspuss på pannan till Tina.

#2 - - Eva Blomkvist:

Härligt, jag läntar efter att få läsa Tinas ord. Jag är glad att du är så snäll och skriver i hennes ställe så länge. Kram

#3 - - Ann-Marie Alexandersson:

Underbart, teknik och liv är fantastiskt!

#4 - - Lisbeth:

Å va skönt! Jo de är kompetenta på USÖ och gott virke är det i Harpasione, icke att förglömma :) Ser fram emot nästa inlägg. Nattikram!

#5 - - Stina:

Härligt.

Med teknik går allting som på räls ibland, Hoppas att läsa nya inlägg snart igen.

#6 - - annika:

Åh tack för informationen! Sköna ord. Vi vänta här troget.

#7 - - O:

Skönt att höra att USÖ gjort ett bra jobb. Hoppas respiratorn kommer att fungera bra. Synd bara att DU (Tina) inte kan komma till Järntorget idag. Hade varit trevligt för de kungliga att få träffa DIG.

Puss på pannan!

#8 - - Annelie:

Hej!

Tack för inlägget! Vi har hållt tummarna den senaste vecka och ser fram emot att läsa Tinas inlägg och kloka ord igen :)

#9 - - Sanna:

Åh vad skönt. Det går inte en dag utan att jag tänker på dig, på hela familjen. Skickar: Kärlek. Kramar. Luft. Massor av tankesupport!!!

#10 - - Anonym:

Ser fram emot nya inlägg. Härligt att det gick bra!



Styrkekramar



Maria