Voila!

Jag hittade det!
Så ni får båda.
Ibland blir det rent av bättre när man i ilska koncentrerar.
Eller?
#1 - - Katrin:

Den koncentrerade var bättre. Men dess fläskiga syskon hjälpte den att lysa! Men snälla, skriv inte så lysande, du väcker mej!

#2 - - Håkan o Gerd:

Jag håller med, båda lyfts av varandra, it takes two to tango.

Precis som skidskytte! Det kan bli en bra dagb idag.

#3 - - Håkan o Gerd:

dagb? dag ska det vara. Man ska läsa innan man klickar på skicka.



Men dag skulle ju kunna betyda dagbok också ...

#4 - - Karin:

Många sanna glasklara tankar, som alltid!



KRAM

#5 - - Sven Passgångare Lindh:

behöver du en Lucia som går i passgång så finns jag här....



skulle vara effektfullt att få vandra från Mosås över slätten till din stuga...varden nu är och med passgång få sjunga Staffan var en stalledräng och de andra....



Sven Lind i Mora



Ska försöka att smita mej in i Luciamorgonen på TV...kolla om där inte är en osedvanligt tjock Lucia som går lite konstigt....som i pass....gång



Kram härliga du



Mina ljus är tända

#6 - - Eva Blomkvist:

#7 - - Eva:

Godmorgon...

Nu ska jag ut i kylan -26 grader, härligt att du hittade igen ditt inlägg. Kram på dig!

#8 - - J I L L I Z:

Tjenixen :D läget idag? :D

#9 - - KaosJenny:

Underbart! Du har en award att hämta hos mig, för att du har en sån härlig attityd...