Ett år

Den 1 januari 2003 tog jag ett kort på något vardagligt här hemma,

och tänkte att oj, det är första januari jag kanske skulle ta ett kort varje dag hela året.

 

Så gjorde jag det.

 

Kameran och en liten anteckningsbok låg alltid i ryggsäcken det året.

Före digitalkameran.

Jag var tvungen att skriva upp varje kort för att komma ihåg.

 

Några enstaka dagar fattas och någon dag kunde jag inte låta bli att ta med två bilder.

 

Nu har jag en bunt album som omfattar mitt 2003.

Vardag hemma, på jobbet, barn, helg, semester, kalas, skohyllan…

Ett år rymmer mycket.

Det är roligt.

 

Få se om jag kommer på något annat idag.

#1 - - Mari:

Du har alltid sådana bra idéer, så du hittar säkert på något kul även för innevarande år. Ett tips kan vara att varje kväll formulera ett ord som beskriver din uppfattning om den gångna dagen. Jag önskar dig och familjen allt gott för det kommande året!

#2 - - Anonym:

Kul! De ska jag göra!=) Tack för tipset!

#3 - - MB:

Vilken kul grej!

365 bilder.

Tur att man har digitalkamera.