Alla visste utom jag

Igår fick jag ett mejl om en överraskningsutflykt samma eftermiddag.

Jippi, svarade jag.

Nyfiken.

Jag kläddes för utomhus och rullade ut på gatan.

Uppför rampen till vår egen minibuss!!!

Det kallar jag överraskning!

Vi åkte till sjön i skogen och gick ett varv.

Sen åkte vi hem.

Utan att vänta.
#1 - - Franck:

Ja, vilken fantastisk familj, i utvidgad bemärkelse, du har!!

#2 - - Anna L:

Härligt!

#3 - - mAria:

Skönt! Skog luft och sjö är lyx i livet. Familj och överraskningar också.

#4 - - helena:

Grattis till bussen (?) utflykten, familjen, skogen, livet och sommaren !

Underbar förmåga att glädjas åt tillvaron är du tydligen begåvad med !!

#5 - - mimivi:

Hej! jag beundrar dig verkligen! Nu har jag röstat på dig som sommarvärd! Hoppas verkligen att du vinner! kram Anna

#6 - - Mattias:

:-)

Hälsning från Småland

#7 - - Anna:

I våran familj har vi också behov av färdtjänst ibland. Det är mycket bra på de flesta sätt.......men ååååhh vad jag känner igen den där friheten i "utan att vänta" :)