Sommar!

Ja, nu finns jag på P1 Sommars hemsida.

Bland nio andra bra bidrag.

Rösta på det du tycker är bäst!
#1 - - Otsi:

Har just varit inne och röstat på dig. Tumhållning nu, och puss på pannan! :-)

#2 - - kajsa:

Ska genast rösta! PS. Har du lyssnat på Charlotte Gainsbourg?

#3 - - MS:

Hm, jag undrar SÅ vem jag ska lägga min röst på...?



;-)

#4 - - Frun:

ÅH så bra!! Nu ska jag genast rösta, på dig!

#5 - - Ylva L:

ÅH! Låter som systern i dalom läser - är det så?

Det är fint, det är bäst!

Vill höra hela programmet!

#6 - - marie:

Jag tänker rösta på dig!

#7 - - MB:

Haver röstat!! På dig, naturligtvis. ;)

#8 - - O:

Håller tummarna för att det skall bli du som vinner. Hoppas, hoppas alla som läser din blogg röstar på dig och även att många andra blir intresserade av att få höra ditt sommarprogram. Vill att alla i hela Sverige skall få ta del av din levnadsvisdom.

#9 - - Mattias Sigurdsson:

Inte jag (det som O vill alltså), jag är bara ute efter en halvtaskig Lassie. "Hörde ni hon som...?" "Jaså Tina, ja hon är min gamla ungdomskamrat, den skruven har setat lös länge kan jag upplysa om..."



Typ.



Stark början, Tina. Du kan konsten att kommunicera!



#10 - - Ida:

Har röstat på dig nu!

#11 - - Sandra:

Nu har jag läst artikeln om dig i NA och röstat på dig som sommarpratare!

#12 - - Anne-Marie:

Du är bäst.

#13 - - Margareta:

Jag har röstat på dig för det är så viktigt att vi als sjuka får vår röst hörd. Det är så många som vet så lite om vad als är, hur vi lever och kämpar. Vi är kanske dom mest envisa för vi ger oss inte!!!Läs gärna min blogg som finns på http://norran.se als-bloggen eller http://bloggen.fi/geta

Önskar att du vinner!

Önskar dig en bra dag!Kram!

#14 - - Gudrun Greger:

Bra artikel, fin bild och nu har jag röstat!

#15 - - MS:

Röststrul?



Hur är det för er andra som röstar, får ni någotslags bekräftelse på att ni blivit registrerade? Hos mig händer ingenting, samma sida med alternativen och knappen "rösta" syns hela tiden.



Tina: Jag har lyssnat på dina medtävlare och må då säga att de bjuder dig värdigt motstånd. Någon av afrikaresorna skulle vara spännande att hänga med på, till exempel. Svårt att vara objektiv, men jag tror ändå att du vinner.

#16 - - Maria:

MS: Jag har röstat och fick ingen bekräftelse, tog därför chansen och röstade tre gånger till. Hoppas alla gånger räknas!

Hoppas verkligen få höra ditt program Tina!

#17 - - Caroline:

Tyckte också flera av de andra kandidaterna verkade intressanta, särskilt tjejen med självmordshistoriken och mannen från Iran. Röstade på dem en gång och på dig två gånger, haha. Hoppas inte min röst blir diskvalificerad nu, men som en annan sa ovan så får man ingen bekräftelse på sin röst och det verkar gå att rösta hur många gånger som helst... Dumt förresten att man måste välja en, kan de inte låta fler få vara med när det nu finns så många som har bra saker att säga?

#18 - - Isabella:

Nu har jag också röstat! På dig! Hoppas du lyckas bättre än jag själv gjorde för ett par år sedan.

#19 - - Ninni:

DU ÄR BÄST!

#20 - - ewa:

Röstat på Dig! Så klart!

Väntar med spänning!

#21 - - Franck:

Så ock jag, så klart. Fem minuter som var en bra cliffhanger - här has det sinne för förmedling! Håller mina nariga tummar!

#22 - - Franck:

Bissart, jag fick följande passerord nyss: "Intrusion (<30%)". Det är iallafall mindre än 30%...

#23 - - mAria:

Jag har röstat på dig.

Man kunde lägga upp röstningen på Facebook och tvinga sina vänner att rösta.

#24 - - O:

Jag fick ingen bekräftelse heller, men det står över listan att endast en röst registreras och räknas. Undrar om det gäller varje dag eller hela röstningsperioden.

#25 - - Lena:

Åååå vad jag hoppas på dig Tina! Jag älskar att lyssna på sommarpratarna och om det då är dina tankar jag får ta del av Tina, så blir jag extra glad.

Kram Lena

#26 - - O:

Har tänkt på många olika saker som du lärt mig. Förutom att tänka positivt och kreativt så var Haiku-dikter ett tema. Hoppas det här blev rätt.



Våren har kommit

Magnoliorna slår ut

Sniglarna vaknar



Ha en bra dag!

#27 - - Björn Hermansson:

Underbart, vi röstar på dig.

/Björn

#28 - - En annan Tina:

Klart att jag röstar på dig! Hoppas verkligen få lyssna till din berättelse i sommar.

#29 - - foreverlost:

Gissa vem jag röstade på?.......kram från en medmänniska

#30 - - Klara:

Lyssnar på ditt sommar-program just nu och det är det bästa hittills i sommar, om inte det bästa någonsin. Jag ryser och ler och gråter, det är så jävla fint!

#31 - - lena M:

Lyssnat på ditt program 2 ggr idag Tack för ett fantastiskt program! Så många saker vi tar för givet,jag är tagen att du kan ha så positiva tankar! Du får min röst.

#32 - - Johanna Kjellberg:

Hej!

Nu skall jag rösta på dig av den enda anledningen att det var det absolut bästa sommarprogrammet någonsin. TACK!