Paus

Strax kommer systrarna.
De ska assistera över helgen.
Måndag och tisdag kommer min medhjälpare och vi ska jobba på bokmanuset.
Om det blir tyst på bloggen så håll era hjärtan varma, blodiga och bultande.
Jag återkommer.
#1 - - Mattias:

"...varma, blodiga och bultande..."



Skriver upp det i huvudet. Aj aj, kapten, ska göra mitt bästa.!



Just nu är det inte så svårt. Har just sett Toy Story 3. Härlig rulle!

#2 - - Karin:

Kanon! Låter spännande på alla sätt! Lycka till!!!



KRAM

#3 - - Gudrun G:

Snacka om att tala bildligt, inget hjärtformat här inte, utan en röd,dunkande och varm livsmuskel.

#4 - - Lisa:

En dum fråga: Är det skönt att slippa diska och städa och tvätta? Eller saknar du det med?

#5 - - kajsa:

Systrar är så bra. Har just träffat min! Kram

#6 - - Lotta Th:

Lycka till.

#7 - - Franck:

Lycka till med manusjobb! Och trevlig helg! Vi väntar dig tillbaka.

#8 - - O:

Lycka till med bokmanuset. Skall försöka hålla hjärtat varmt och leva i nuet. Lyssnade på Tove Janssons "Höstvisa" och tänkte på Dig. Helt underbar och med lite av din filosofi (kanske).

Så lyssnade jag på Jonas Gardells "Aldrig skall jag sluta älska dig" och Björn Skifs "Håll mitt hjärta"

Ha en skön helg med systrarna och familjen!

#9 - - annika:

Det vet du. Varmt i väntan på din återkomst. Och lycka till med bokmanuset, jag väntar ivrigt!

#10 - - Otsi:

Värme till dig också. Och lycka till med manusjobbandet - jag ser fram emot boksläpp så småningom! :-)

#11 - - Ann på Hbu:

Undrar hur många gånger du fått mig att le, Tina. Och dessutom använt formuleringar som sätter snurr på tankeverksamheten.

Hoppas din helg blir bra med både systrafniss och allvar. Snön vräker ner, tiddelipom, som Nalle Puh sa. (Björnen med den lilla hjärnan men hyfsat varma - om än icke blodiga - hjärtat.)

#12 - - HME:

Ha det fint med systrarna och hälsa dem så mycket! Lycka till med bokarbetet..



Kramar från Ulricehamn.

/H

#13 - - Ann-Marie Johansson:

Hej Tina!



Lycka till med bokmanuset önskar Ann-Marie