Provsläpp

Nu har jag boken i min hand!
Och jag har haft ett litet provsläpp tillsammans med EN vän.

Av det förstod jag att du inte ska ha några som helst förhoppningar om att prata med mig.
På boksläppet alltså.
Minsta tår i ögonvrån eller stort leende så blir ögondatorn störd och vill inte samarbeta.

Titta istället på mina ögonbryn.
Höjda betyder de :
hej! Kul att se dig. Allt är bra med mig, nästan. Hur är det med dig?
Avancerade ögonbryn va!?
#1 - - Taran:

Så härligt!Och roligt!Hur skulle man klara sig utan dig i denna värld!NU kan man koppla av och njuta av våren,värmen,ljuset och boksläppet.Tyvärr på avstånd men då får du ju mindre kramp i ögonbryn också!Glada hälsningar från Taran

#2 - - Ida:

Det måste kännas helt underbart att se sin egen bok. Stort grattis!

Vad skulle de betyda om du rynkade dem? Ögonbrynen altså.

#3 - - Bollebygdsbo:

Jag läste/läser just nu om dig i Kyrkans Tidning.

Ville liksom bara säga det och samtidigt önska dig en fin, glad Påsk med mycket värme - både vad gäller väder samt mellan oss människor.

Hälsningar från Ingela

#4 - - annika:

Bra med instruktioner :) Underbart!!!Bara en liten vecka kvar.

#5 - - O:

Dagen är kommen

Tankar blivit till en bok

Njut! Bara njut! NJUT!



Kluriga tankar

Med stora förväntningar

Bloggen vi läser



Inget är enkelt

Inget för svårt att lyfta

Allt tål att dryftas



Mycket du gett oss

En ynnest vi tackar för

Ha en skön helg!



Vi ses om en vecka. :)

#6 - - Irving:

Fantastiskt! Att ha sin alldeles egen bok sådär. Och om en vecka har jag det också! Tre vill jag ha, eller fyra. Kommer det att finnas tillräckligt för alla så jag kan få det? Kram

#7 - - Linda:

Jag längtar! Tack för instruktioner, har tänkt på det där. Vad ska jag säga när du inte kan svara? Så jag kommer lyssna, läsa och förmodligen vara tårögd! Stor påsk kram till dig!

#8 - - catrine:

Hej!

Har förhandsbokat din bok hos CDON. Fick meddelande av dem idag att den är försenad från leverantören :( Men, men då får jag väl längta lite till. Glad Påsk.

#9 - - Ylva L:

Gisses vilken träningsvärk du kommer ha dagen efter! Men det kanske det blir värt...



Kul också att få träffa O och Irving och annika.



Alltså, passgångare kan man ju känna igen när man ser dem, men alla andra? Ska vi gå med stora namnlappar med våra bloggnamn på oss? Kanske vi bara får nöja oss med att vi är där samtidigt, det är ju trots allt ett program på biblioteket och ingen speeddating-tillställning. Tur att oddsen är rätt höga att alla kommer att känna igen dig, Harpasione!

#10 - - Gudrun G:

Hade inte läst detta med ögonbrynen när jag mötte dig idag, men du såg glad ut! Då måste dina ögonbryn varit lyfta. Lovar att inte trassla till din ögondator på onsdag; får väl glädjas med dig från sidan. Har lovat köpa en bok till Kajsa också. Får väl skriva upp oss på ngn lista om boken är försenad.



#11 - - Ylva L:

Lena eller Kerstin - upplys oss, varför registreras den som försenad från leverantören?



Nåväl, till Örebro har den ju redan nått författaren och kommer att nå biblioteket. Ta med alla pengar ni har och shoppa loss på onsdag! Sällan kommer konsumtion kännas så rätt. En investering i en klassiker i förstautgåva!

#12 - - Kristina S:

Oj vad tråkigt att inte kunna vara i Örebro på boksläppet! Jag får i stället kolla på bokhandeln här i Lund. Det är riktigt spännande. Jag förstår att det blir text som man redan läst, men det är på ett helt annat sätt när man kan hålla den i handen.

GRATTIS och Glad Påsk!

#13 - - Kersti:

Vilken känsla att få sina tankar i tryck! Något att njuta av och känna sig utvald. Även om vi är många som delar dina tankar via bloggen så känns den mer förgänglig än en bok. Får beställa en bok jag också. Men fortsätt att blogga Tina, dina funderingar är viktiga för oss här ute ir cyberrymden...

#14 - - Maggi:

Lycka till med boksläppet, Tina!

Önskar jag hade möjlighet att vara där men mina tiankar är med dig.

kramen

#15 - - cecilia:

Hade liksom så många andra önskat närvara vid denna stora dag som komma skall! Hoppas det trycks många för när jag kommer hem ska jag köpa ett halvt dussin till mig och min familj. Kram

#16 - - Ann-Mari:

Hej Tina!

Jag var i Kina under en stor del av förra året och hade laddat min mp3-spelare med en stor mängd av P1s Sommar.

Ditt program var det mest berörande jag någonsin hört och jag tycker att du verkar vara en helt fantastisk människa!



Jag kommer absolut att läsa din bok!



Sen jag vill passa på att tacka dig för lite olika saker när jag ändå är i farten:

Tack för att du finns kvar så jag får skriva det här till dig och för att jag får ta del av din otroliga fightingspirit.

Tack också för perspektivet som du ger mig (och många andra), som hjälper mig att verkligen uppskatta och vara tacksam för att jag får vara frisk.



Keep it up!

#17 - - KaosJenny:

Grattis, vad kul!!