boken

Den 27 april ska min bok vara på plats i bokhandeln.
2000 ex.
Lät inte det lite futtigt?

Och då ska jag sitta på ett köpcentrum och sälja slem från mina lungor i små eleganta två ml sprutor.
Den som vågar kan få provsuga lite. Mot en ringa avgift.
Jag säljer också lavalampor där mitt slem fridfullt guppar upp och ner.

Är det sant?
Är det sant?

Har jag läst förlagsavtalet ordentligt?

Nej.
men kanske lite.
#1 - - O:

Jag antecknar i min kalender! Ser fram mot att få träffa dig 27 april. Vilket köpcentrum? :)

#2 - - Greta Norrbotten:

Kul det där med slemmet!!! det tror jag säljer! Ungefär som när surdegsmartin delar ut små byttor med surdeg när han lanserar sina bakböcker. Alla är vi rika på ngr! fast jag förstår att man gärna slipper vara rik på segt slem i andningsvägarna!

Varmaste häls från Greta

#3 - - Eva:

Noterar även jag i min kalender! =)

#4 - - Ammi:

Ser fram emot din bok. Att du orkar skriva och att du orkar bry dig om oss alla som läser vad du skriver. Tack

#5 - - Eva Blomkvist:

Jag längtar redan, kram

#6 - - Ann-Marie Alexandersson:

Det där var småäckligt, tycker jag. Boken kommer jag så klart att köpa om upplagan räcker till oss alla.

#7 - - Franck:

Ser fram emot den! och 2000 verkar lite, men vi som inte hinner får väl ställa oss på en restad-lista. Det är inte så svårt att trycka böcker idag (repro) och ingen vill ha lager, så dom tänker väl sådär.

#8 - - Håkan (med Gerd i tankarna):

Äntligen!

#9 - - L8:

Jublar! Slemmet blir en fin extrainkomst ;)) /L8

#10 - - Annika Welin:

Alltid kul att kunna köpa en bok man väntat på. Måste vara häftigt att veta att ens bok, ska gå i tryck. Bara att få den utgiven är ju häftigt. Många skriver, men få publiceras. Grattis till det! grattis till oss som får läsa :)

#11 - - Kaa:

Är du nervös inför recensionerna? Och det ska bli spännande att se hur din bok lyckas göra sig hörd i floden./Kaa

#12 - - Ewa:

Jag köper både bok och slem, man ska inte vara snål tycker jag ;-)Pengarna du får in på slemförsäljningen kan du köpa en heldag med Stenis för!

#13 - - Ulrika:

2000 var väl futtigt:) men HEJAHEJAHEJA!!!

Undrar jag med - vilket köpcentrum ? Det stora M?

#14 - - Lotta:

Wow! De trycker till lätt som en plätt, när det behövs. Jag tror att det är den upplagan man trycker för en debutant.

#15 - - Livet just nu:

Och hej som jag ska hänga på låset! Kloka du. Jag är glad om jag slipper slemmet men för din skull kan jag betala för det ändå. :-D



Puss på pannan!

#16 - - Kristina (Möklinta):

Längtar efter att få läsa dina underbara texter, tankar i pappersform också. Det är många jag vill ge den till. Vad hette förlaget nu igen?

#17 - - En annan Tina:

Fjuttigt var ordet! Men de trycker väl upp fler när den säljer slut. Innovativt med slemförsäljningen!

#18 - - mAria:

Hej.

Nej jag tror inte på slemförsäljningen.

Möjligen som en konstinstallation i så fall.



Men jag håller med - man ska bidra med det man kan åstadkomma till det här samhället.



Boken kommer att gå till tryck av ny upplaga så fort vi har köpt slut på den första.

#19 - - Isabella:

Min födelsedag, 27 april. Ska be bokhandlarna beställa boken hit till Åland. :-)

#20 - - Mia Johansson:

Hej! Vad heter boken? Eller kommer att heta? Jag vill så gärna försöka få tag i den när den kommer ut! Jag är en ganska ny bloggläsare från lilla Storå. Kram Mia Johansson

#21 - - Catrine:

Jag vill också ha ett ex. av boken! Vilket förlag? Kan man beställa?

#22 - - Maria:

Den boken lär får tryckas om i större upplaga! Ser fram emot att få köpa och läsa.

#23 - - Raggoparden:

Fan vad kul, en riktig författare minsann bugar

#24 - - KaosJenny:

Grattis till utgivningen! Klart att jag vill ha ett ex i min bokhylla. Snyggt förpackat kan man säkert sälja slem. Det blir ju exklusivt och ett "hett" märke, med ett coolt namn så kan du säkert sälja för dyra pengar ;-)

#25 - - annika:

Grattis! Skriver in det i min kalender direkt!

#26 - - ninni:

Grattis! Var o när ska vi vara den 27 mars?

#27 - - ninni:

27 april menade jag....

#28 - - ninni:

27 april menade jag....

#29 - - M på Öland:

Härligt! Jag ska helt klart köpa ett ex, men jag håller med om att 2000 verkar lite...

#30 - - Helene:

Grattis till bokutgivningen!



Hoppas man kan få tag i ett ex innan de säljer slut.



Kramis

#31 - - Bitterfittan:

Nu blir man ju lite stressad att man inte ska komma över någon bok!!!! KAn du inte hålla en åt mig och....tja....signera-eller...spotta lite i den eller nåt! :) Puss på pannan/J

#32 - - Anna L:



Signera, ja. En nylackad nagel som man liksom varsamt stämplar boken emot?

Fast då sabbar man ju det fina nagelhantverket.Det vore synd.

27 april , det blir bra det! Det trycks så mycket trams så jag säger som Håkan här ovan: ÄNTLIGEN!