Struntprat


Jag blir rädd att ni bloggläsare blir besvikna på boken.
Det är ju liksom bara bloggen.
Lite kondenserad.
Men det har ni väl förstått?

Så undrar jag om ni har förstått hur mycket som egentligen hände på sjukhuset i september?
Att det var då jag fick hålet i halsen och respiratorn har väl kanske inte undgått någon?
,Men att det var då jag fick dubbel assistans dygnet runt,
och då jag inte kunde ge ifrån mig minsta lilla ljud,
Och då jag alltså måste ha datorn framför mig även hela natten,
därmed då det visade sig att jag pratar i sömnen med datorn!

Det kanske ni inte visste?

Visst är det konstigt att jag drömmer, vaknar till, tittar på datorn och känner att jag måste skriva något.
,Oftast känner jag liksom att jag är vaken och att ingen kommer att förstå vad jag säger.
Ändå måste jag.
Inatt sa jag Podgorica. Som är huvudstaden i Montenegro.
som kommer sig av att vi håller på mycket med Seterra i dagarna. Men vad jag drömde vet jag inte.

En gång drömde jag om en häxa. Vaknade till och sa:saga, till förvånad assistent som undrade om hon skulle hitta på en saga på stående fot. Allt för att vara till lags.

Visst är det konstigt+!?
#1 - - Karin:

vad spännande att höra om hur du har det!



Inte skulle vi bloggläsare kunna bli besvikna på boken! Den kommer ju att vara fylld av dina tankar! :)



Vi ser framemot den!



KRAM

#2 - - Annelie:

Jag har följt din blogg i ett och ett halvt år men är RIKTIGT dåligt på att kommentera...

Jag ser mycket fram emot din bok. Om boken och bloggen är samma sak blir den fantastisk :)

#3 - - Susann:

Håller med föregående...följer bloggen slaviskt, är dålig på att kommentera...och som sagt...

Och hur skulle vi kunna bli besvikna på boken??!!

Var inte orolig! Förminska inte dig själv!

Den kommer bli kanon...och vad då 2000 ex...det låter lite!!...Kram

#4 - - ulrika:

jag älskar drömmar som just dina! Lilla O här hemma har insett att hon ibland drömmer på engelska:) HÄRLIGT! Drömmar är viktigt! Podgorica imponerar!

#5 - - Ninni:

Hur skulle någon kunna bli besviken? Din blogg är kul, känslomässigt jobbig, skön, tänkvärd, intressant, klok och viktig. Det kan bara bli bra! Värdefullt.

#6 - - maggi:

Varje gång jag läser din blogg är jag tacksam att vi lever i en tid där det finns teknik, en dator som finns till din hjälp att kommunicera med omvärlden, dina nära och kära.

Att vårt samhälle har assistenter vid din sida som ger dig den omsorg du behöver i din situation och ger stöd din familj.

Att vi alla andra får ta del av din verklighet i din blogg, dina kloka tankar och funderingar. Jag tror din bok kommer att bli succé för den kommer att nå ut till fler som inte har hittat din blogg.

kramisar via nätet :)

#7 - - mAria:

Nej du är inte skyldig OSS något heller.

Boken blir nog bloggen i koncentrat,

det blir fantastiskt.

#8 - - KaosJenny:

Nix, vi kommer inte att ångra oss... Kram och tack för att du fortsätter att Blogga.

#9 - - cruella:

En blogg och en bok är två helt olika saker som ger helt olika upplevelser. Tycker jag, och ser fram emot din bok. 2000 ex som första upplaga är inte futtigt alls.

#10 - - Gudrun G:

Det fantastiska med att kunna följa dina tankar och åsikter trots att du inte kan tala är nästan science fiction för oss andra. Boken blir helt unik, inifrån dig. Du gör och har gjort alla oss andra en tjänst, en kompetensutveckling i medmänsklighet även om jag förstås hellre hade sett dig frisk och engagerad i ditt yrke.Kram Gudrun G

#11 - - Anita:

Ser verkligen fram mot boken ..som dom flesta skriver det gör inget att det är samma det är lite skillnad att ha din bok bredvid sig o läsa en liten bit då o då...det känns på nåt konstigt sätt som det är du som ger mej tröst underligt eller hur...du är en underbar människa ..jag har läst din blogg från start ..tittar in varje dag o läser om dina tankar som du har.. får väl ta sovsäcken o vänta in boken den dan. kram .. Anita

#12 - - Kristina S:

Det ska bli en helt annan upplevelse med boken än med bloggen, även om det är samma texter. Hoppas att många som inte hittade till din blogg kommer att träffa på den i bokhandeln. Jag tror att den ska bli en klassiker. Jag vill ha den och ge mina barn i present.

#13 - - Boman:

Hur skulle man kunna bli besviken?

Dina tankar, dina ord.

Inte lätt att vara ass, inte heller på andra sidan.