Besked

urinvägsinfektion.
Tydligen är det ändå en prestation att ha haft kateter ett halvår UTAN infektion.
Olja underlivet säger jag bara.
Antibiotika.

Ena datorn, den bästa, har bara slocknat.
Inser hur sårbart det är att vara beroende av datorer.
Den här datorn är seeeeg och lynnig men jag älskar den precis som den är.

Synundersökning.
Påstår att jag skulle behöva två olika glasögon eller progressiva.
haha, det går ju inte.
Jag tänker på saken.


Fler korta luftiga byxor behöver jag.
Har bara ett par som går över kalaskulan.
Tänk om det ändå var en riktig kalaskula!
Näringslösning byggde denna vackra kropp.
#1 - - Taran:

Kateter=urinvägsinfektion

Din dator(vilken som helst)är en välsignelse

Proggressiva glasögon:man kan ju se!!!!,äntligen!Man visste inte,att man inte såg!

Motion och hälsa förebygger kalaskulor:får bli i nästa liv ;

litet så tänker jag om shorts och capribyxor också ;)PS.Jag klarade mig utan att bjuda dig på mintcakes,men du vet vag jag tycker om dina inlägg!Krya på dig med antibiotikas och kärlekens hjälp!Kram

#2 - - Ann-Marie Alexandersson:

Vilken olja, Tina? Jga behöver veta. För de som kan dricka är tranbärsjuice bra förebyggare. Du måste göra allt för att ögonen dina ska funka. De är ju din röst och fönster till/från dig, mig och alla andra. Kram!

#3 - - Åsamamman:

Vilken "SLOGAN"

NÄRINGSDROPP

byggde denna "vackra"

Kropp.

Illamående, ont i magen, det säger dom inget om.....

LESSEN,

Gnällig dag idag.

Var hittar du korta "fluffiga" sommriga byxor ?

Jag har LETAT...

#4 - - O:

Du skulle kunna skriva ett par böcker om hjälpmedel man knappt vet finns, vilka nya plågor som kan dyka upp när man tror att det mesta redan hänt och en handledning för assistenter. Dessutom vill jag gärna läsa fortsättningen på Boken du redan gett ut.

Hörde på TV att de nya sommarpratarna är utsedda. Tänk att det gått ett år sedan vi höll tummarna för dig och längtade efter ditt sommarprat!

Luftiga byxor!! Skulle gärna sy ett par åt dig. Men jag tror inte det skulle bli så bra :)

På Ekersgatan finns en affär som heter Parant.

Där finns några olika sorters byxor, med knytband i midjan och tunnt, skönt tyg. Vet inte vad du egentligen tänkt dig, men det går ju att låna hem på "öppet köp". Blå, gröna, vita??

Fläktar försiktigt med solfjädern!

#5 - - Liina!:

Hej hopp!! Vill du ha fler besökare till din blogg kan jag tipsa om den här sidan;



http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=liinanonstop



Klicka på länken, registrera dig (det går jättefort) och samla lite poäng så får du massa besökare till din blogg!! Jättekul!! :D

#6 - - Catrine linder:

Hoppas att du förstår att du ger oss så mycket med din Blogg!

Tänker ofta på dig!

Kram Catrine bloggläsare sedan ditt sommarprat

#7 - - O:

En strong kvinna bor

I ett gult hus på Ängen

Hon är min idol!



Tack för alla bra tankar du gett mig!

Idol, ikon, förebild! Det finns inget riktigt bra ord.

#8 - - Kin:

Jag köpte ett par underbara byxor på Kappahl förra veckan. Tunn,tunn,tunn bomull. Vida. Dragsko i "midjan". Smala vita och blå ränder. Och som vanligt alldeles för långa, men man kan kavla eller sy upp dem. Öppet köp är kanon!

#9 - - Karin:

Hej! Hur går det med dig?

Urinvägsinfektioner är inte kul!



KRYA! kram K

#10 - - kajsa g:

Hur mår du? Hoppas UVI har gett sig av! Tips på rolig bok: "Family Living - den ostädade sanningen", av Lotta Sjöberg, grannkompis.

KRAM