Albanien nästa!

Jag var på stan igår.
Första gången sedan den olycksaliga förkylningen i augusti.

Det var underbart med folkliv, shopping, vårsol, nästan inga ytterkläder, stan ombyggd och ett färskt handikapparkeringstillstånd.

Men det mest underbara var att jag var många timmar hemifrån, åkte med vår egen buss och överlevde.
Utan hostmaskinen.

Jag sa till assistenterna när vi åkte att nu låtsas vi att vi är på väg till albanien.
Det har varit ett skoj, en dröm, ett låtsas, hela vintern att i sommar ska vi åka till albanien.

Nu darrar drömmar om utflykter igen.
Realistiska plötsligt.
Kanske kunde bli en natt på Sheraton igen...

Kanske kanske stugan i skogen?


Drömma är halva nöjet.
#1 - - Mattias:

A-L-B-A-N-I-E-N av alla ställen. Nog för att jag vet en och annan reptilexpert som har drömt om att åka dit, men ändå... Tina, du är originell. Jaja, du visste det redan, ett onödigt påpekande.



Stugan alla gånger! Det borde väl gå?



ALBANO låter kanske inte lika lockande? Annars förmodligen genomförbart. /Mattias

#2 - - annika:

Albanien - lagom mystiskt och nästan bortglömt. Men härligt med en busstur och stugan - det borde väl gå?!

#3 - - Cecilia:

Ån vad är väl en natt på Sheraton eller för all del i stugan? Jo alldeles, alldeles underbar (som en bal på slottet) som Askungen säger. Håller med dig, drömma och planera är halva nöjet!

#4 - - Irving:

Ja, Sheraton! I maj när det blir lite varmt och skönt att vandra runt även på kvällen. Kanske ta spårvagnen till Waldemarsudde. Eller nåt. Det är vackert att bara ströva i ett vårigt Stockholm. Hör av er när ni kommer (men välj helst inte helgen 21 maj, vill så gärna träffa er).

Själv drömmer jag för tillfället om att få vara på spa. Basta och simma och dricka champagne!

KRAM

#5 - - Åsamamman:

Utan drömmar skulle vi inte överleva.

DRÖMMA och PLANERA

VILT !

Själv drömmer jag just nu om att orka / kunna ta mig ut

i Vårsolen ....

#6 - - Kajsa:

Visst har ni varit i Albanien en gång?

Det vore superkul att ses i Stockholm!

KRAM & pannpuss

#7 - - ulrika:

ÅK TILL ALBANIEN IGEN!!

#8 - - Karin:

Åh vad härligt med drömmar!! :)

#9 - - Elin:

Jag är med! Följer dig vart du vill.

#10 - - Anmaja:

Drömmar är viktiga, ja!

A

#11 - - Kristina S:

Ja, är inte våren underbar? Man kan sitta och titta och lyssna och lukta. Nästan bättre om man inte springer omkring för mycket. Vad roligt att du klarar dig utan hostmaskinen!

#12 - - T:

Jag har lärt mig att längta är bättre än att ha, för man saknar inte sånt som man har.... Eller är det inte så Winnerbäck sjunger? :)