Humörsvängningar

Snopp-altan
Snipp-dator
#1 - - Mia:

Oj! Styrkekram från mig!

#2 - - Åsamamman:

Snipp, snapp, snut....

Och inte FAAAAAN

tog sagan slut.

Den här gången heller.

♥♥ VILKEN TUR ..........

Eller hur !

#3 - - jag:

Hihi, sånt här gillar jag....so here goes;

ANUS-sjukdom, det är en sån jag har....(lungsjuk)

#4 - - Anonym:

Snipp-dator. Du tar då till kraftuttryck!! =D

#5 - - Taran:

"Bibelns 2 sista verser plus typografens extravers:snipp snapp snut,så var sagan slut".ur J. Jonassons bok:Hundraåringen som klev genom fönstret och försvann.Att datorn är snipp måste betyda (feministiskt) bäst,feminint.Altanen,maskulint:bra att ha(till mulna dagar)!Bra,att du har datorn Harpasione så vi kan leva med dig.Kram Taran

#6 - - Gudrun. G:

De korta,kärnfulla uttrycken är hysteriskt roliga och ger extra puff åt uttrycket " en bild säger mer än ord" ( ser både snipp-datorn och snopp-altanen framför mig).

#7 - - Ann på Hbu:

tiihii. Vad konstigt laddade ord kan vara. En fittdator önskar man sig inte, men kanske en snippdito. Lite dum men ändå oftast användbar.



Snoppaltanen vajar för mitt inre öga.

Såg du Babel i dag? Paul Auster talte om att bara knäppgökar vill sitta instängda och skriva ord på papper för jämnan. Att det var nåt i olag med författare. Men också om hur mycket jobb som föregår ett klart enkelt skrivstycke. Detta senare påminde mig om dig, Tina.

#8 - - Ann på Hbu:

tiihii. Vad konstigt laddade ord kan vara. En fittdator önskar man sig inte, men kanske en snippdito. Lite dum men ändå oftast användbar.



Snoppaltanen vajar för mitt inre öga.

Såg du Babel i dag? Paul Auster talte om att bara knäppgökar vill sitta instängda och skriva ord på papper för jämnan. Att det var nåt i olag med författare. Men också om hur mycket jobb som föregår ett klart enkelt skrivstycke. Detta senare påminde mig om dig, Tina.

#9 - - Sussie:

Följer och läser...förundras, förfasas, beundrar dig för allt som du är!! Kram

#10 - - Petra:

Beskriver så väl min avklingade ilska just nu. Tack för det. :)

#11 - - O:

En klump i magen! Grå tristess! Ord som man knappt tänkt förut! Frustration.

Vad kan man göra?

Hoppas någon försiktigt, med en silkestunn näsduk torkade eller blåste bort tårarna på din kind.

Tänker på dig.

Ett försiktigt viftande med en solfjäder!

#12 - - Ann-Marie Alexandersson:

Ta i Tina! Gillar kukaltan och fittdator bättre. Snopp och snippa är för dagisbarn eller pryda damer. Men jag kan aldrig tro att en dator är femininum!

#13 - - Anita:

Vill bara titta in o ge en lätt stor kram som räcker hela dan ..



#14 - - Kristina S:

Instämmer med Ann-Marie: kukaltan är bättre än snoppaltan. Försöker se den för mitt inre öga. Någonting gotiskt?

#15 - - HME:

Jag har en idé om vad det är (eller var?) PTDS (=

Post Thesis Depression Syndrom), väl känt i forskarvärlden. Du har med viss vånda producerat och filat på ditt bokmanus. Boken har tryckts och kommit ut och du har blivit vederbörligt firad och gratulerad! Och nu då.. Det har det passerat och du saknar känslan av att det händer grejer. Kanske har du inget annat val än att börja fila på en uppföljare - trots att datorn jävlas och altanen suger..??



Får vi (S o jag) hälsa på den 5 juni på e.m.?

Kram/H

#16 - - Eva Blomkvist:

Vad ska man säga? Det är väl inte konstigt alls att du svär ve och förbannelse över din övermänskliga situation. Du underbara människa...

#17 - - Sanna:

KRAM!

#18 - - Michelle:

Intressant sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :).