Kommentar till kommentarer

Jag vet inte vad jag drömde inatt så det kan mycket väl ha varit jag som klinkade på pianot. Särskilt om jag spelade "Oh hur saligt att få vandra... ". Skönt att du tänker på mig Bitterfittan.

Mannen på isen är väl en fröjd att se. Vadå vodkareklam?!? Han dricker väl vatten där på slutet?  Kanske i en vodkaflaska men visst är det vatten!

På PCCs arrangemang är det alkoholfritt. Även när vi äter isterband i lokalen på fredagarna. Alla utom Hövdingen äter. Hövdingen är där för att härda sig och ha trevligt.
Vår typ av kriminalitet går inte ihop med alkohol.
#1 - - Mattias:

Snortar ni? /Mattias

#2 - - Harpasione själv:

NEJ!!! Helt drogfritt.

#3 - - Mattias säger bra:

Känns redan lite mindre farlig den där klubben. Nästan så att jag skulle våga mig fram och hälsa på. Om jag blev bjuden. Bindel för ögonen och ingen GPS är det som gäller gissar jag? Plus en viss förvirrad chaufför som kommer å hämtar? /Mattias

#4 - - judi:

Ja men det går inte utan droger jag tar mina stesolid för kramper och ångest som Als orsakar sååå?och dom är ju hårdvaluta på svarta marknaden har jag hört från missbrukare när jag arbetade inom vården

Kanske något att beakta i klubben ifall vi slår ihop våra mediciner och säljer allt från lyckopiller till stesolid..kan vi ju få en penning till rehabkliniken ...eller pengar till bättre nackstöd så man slipper att bli tatuerad mer PCC i nacken

#5 - - KaosJenny:

Ha Ha, underbara du!!! Kram

#6 - - Håkan (o G):

Jag tror nog också att vodkaflaskan var ett extra tillägg av skämt och inte reklam. Tittar man runt lite i de trakterna på Youtube hittar man flera av denne galne norrmans isäventyr, de flesta utan sprit. Vinterbad och tunn is är berusande nog.

http://www.youtube.com/watch?v=-RPVWF2bjDs&feature=related och http://www.youtube.com/watch?v=PAQgBlscLs0&feature=related