PCC

Permobil Criminal Club
Alla ska tatuera PCC följt av medlemsnumret
I nacken.
Det ska göra ont
och bli ganska fult.

Medlem 2 kommer att utföra tatueringarna.
Hon är garanterat helt oerfaren på området.

Mina fotplattor på permobilen ska slipas sylvassa så kan jag med en lätt knyck skära hälsenorna av folk.
Såna raffinerade vapen ska vi ha.

Jag har planerat ett attentat mot de som tillverkar mina nackstöd.
Stinkbomb i entren.

Lite skärsår i hälarna...
#1 - - Taran:

Din is är starkare,vill jag tro

Du är poet inte psykolog

Du lever än trots den stora ilskan



Du vill inte skada någon

Du är mycket arg!

Du har många som älskar dig!



Du får mina ögon tåras men jag är van

Du har fått mig att skratta så många gånger

Du är och har varit tankeväckande



Jag förstår att du vill ha alla tackbreven innan du tar farväl,litet lön för mödan du lagt ner på bloggen.Och jag är för evigt tacksam för alla dina ord och tankar!Kram från Taran(jag ber om ursäkt om mina ord har sårat dig någon gång!?)Om någon undrar så är detta(som jag skrivit) ett exempel på stenbockshumor som inte skiljer sig mycket från den jävligaste verkligheten men skall ändå föreställa humor!Och:Harpasione förstår,ni behöver inte vara oroliga;)!!

#2 - - Mattias:

Harpasione förstår ja... Ge henne bara! När vi hade megastor jordbävning här i Chile för snart två år sen fick jag ett mail från henne. Hon undrade: "Blev ni omskakade nu?" *s Jag var rätt tacksam efter den übercoola frågan efter att ha behövt förklara för en hispig släkt att absolut inget hänt, att det inte varit så farligt. (fast då visste jag inte vilka bilder som kablats ut över världen...)



Om inte annat vill hon skära hälsenorna av folk. Så ge henne vad hon tål!



Apropå Chile så tror jag att jag stannar här ett tag. Sverige verkar ha blivit så farligt på sista tiden...



/Mattias



#3 - - Ann-Marie Alexandersson:

Det är bra att du planerar. Jag är med, det vet du!

#4 - - Anita:

Jag ställer gärna opp som 2an ...har aldrig taggat nån ...men gör det så gärna!!!!kommer garanterat bli fult o göra ont haha..jadu Mattias hon ska nog få vad hon tål så stanna i värmen du.

#5 - - MB:

Men usch! Bästa att hålla sig borta från allt vad permobil heter! ;)

#6 - - Skramlan:

Ett bättre förslag är väl att hjälpa till och komma med synpunkter på hur ett bra och bekvämt nackstöd kan utformas till de som tillverkar.

#7 - - Anonym:

Saknar ord att kommentera med. Men känner stark sympati!!!

#8 - - Kajsa:

Saknar ord att kommentera med. Men känner stark sympati!!!

#9 - - raggoparden:

Hehe, gillar din nya infallsvinkel, från superseriös (fast rolig) till ironisk.

Nu är snart kommentarsfältet lika kul att läsa som på sourze, med en massa humorberfriade pk-nissar som gnäller på allt som skrivs :)



PS Jag byter snart från kryckor t permobil, skall jag montera min kryck-kulspruta på shoppingkorgen då?

#10 - - Mattias till raggoparden:

Du raggis...! Innan man börjar kritisera andra är det alltid bra att kolla upp det egna huset och vad det är gjort av. Kan ju vara glas... /Mattias

#11 - - Karin:

Jag följer dig med spänning!! :)

#12 - - judi:

ALS skär ju av allt så dom får välan låna lite av sjukdommen

#13 - - Maria Nyberg:

Men finns det inte ett stort sortiment av olika typer av nackstöd, du måste väl kunna bli erbjuden ett som funkar för dig?



Din arbetsterapeut kan väl guida dig :-) ?

#14 - - Ullrika:

Heja heja! Du har många på din sida... :)