Datorproblem

Kanske det löser sig när jag haft min dejt med Torsten på måndag.
Ungefär så här mycket kan jag skriva.
#1 - - Ylva La:

Torsten - vårt hopp står till dig! Svik oss inte.

#2 - - Taran:

Vi håller om dig i vårt hjärta alltid! Nu får vi hålla tummar för "Åskviggens" kunskaper också. Måtte han komma på måndagen./ Kram från Taran

#3 - - Anonym:

Håll ut, håll ut! Vi finns här och väntar på dig!

#4 - - Maggan:

Vi väntar , så troget..Mycket datorproblem överallt just nu. Kram/ Maggan

#5 - - Taran:

Medan man väntar kan man lyssna på Adele! Jag har fått ett postpubertalt ( med god marginal) och kanske predement(?) intresse för hennes låtar! Lägger youtube- länkarna här, om någon vill lyssna:

http://www.youtube.com/watch?v=k3bzXdW-7AQ&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=FIsBObg-1BQ



De är med lyrics om man känner för att sjunga med!?

Kram till alla från Taran

#6 - - Taran:

Jag skickade tidigare en musikhälsning, men cyberspace svalde upp den?! Här igen frå min ungdomliga predementa banan 2 länkar:

http://www.youtube.com/watch?v=FIsBObg-1BQ

http://www.youtube.com/watch?v=k3bzXdW-7AQ&feature=related



De är med text, om man vill fördjupa sig i tex. "my knees were far too weak". Hoppas ni gillar populär världsmusik; det skulle säkert vara härligt att motionera till den här musiken!?/ Kram från Taran

#7 - - Taran:

Jag skriver redan som en dement banan!- Och som på beställning dök kommentaren upp. Nej, nu lägger jag av;)Jag skulle aldrig klara av att ha en egen blogg!

#8 - - Ylva La:

Slog han i huvet när han reste sig igen, Torsten?



Säg inte att han inte klarade av dina datorproblem. Eller det är väl just det som är problemet, att du inte kan säga det eller något annat. Hur f-n funkar det då, om datorn verkligen verkligen krånglar? Ja/nej-frågor och jävligt kompetenta assistenter?

#9 - - Mari:

Nej, Taran! Jag är alldeles övertygad om att du skulle ha en utomordentligt läsvärd blogg. Men jag är glad över att du skriver här. Dina kommentarer är ett litet substitut för Harpasiones frånvarande dito. Så fortsätt ditt skrivande. Men hoppas ändå att Torsten fixar datortrasslet snarast! Kram

#10 - - Taran:

Tac Mari! Du är söt, som vanligt. Min dator fungerar, jag hoppas Harpasiones också snarast!!!

Mari, du som är så bra på länkar. Varför får jag inte Adeles " Set Fire to the Rain" med lyrics att

fastna här?! Är det för att den låten har klickats över 164 miljoner gånger eller vad kan det bero på?

Vet du någon lösning? Vill du hjälpa mig? Det skulle vara härligt, om du kunde!!!Kram

#11 - - Taran:

När man inte lyckas skall man försöka litet till:

http://www.youtube.com/watch?v=FlsBObg-1BQ



Jag har snart skapat ett banalt tac-språk; man kan skylla på ålderdomen bland andra saker, ber om ursäkt!Jag har läst om olika tickor, sådant som Harpasione redan kan (förstås).Björktickan heter Piptoporus betulinus och är en svampart i familjen Fomitopsidaceae. Klibbtickan heter Fomitopsis pinicola, i familjen Poriceae. Fnösketickan, Fomes fomentarius, hör till familjen Polyporaceae enligt Wikipedia( om inte skribenterna där luras förstås?!)

Roliga namn i alla fall! Och man får tacka Harpasione för dessa tickor också! Undra på att man stavar fel efter sådana här lektioner.Pust.Man får säga som Nalle Puh: " Min stavning är ruskig. Jag stavar egentligen bra, men det ruskar så att alla bokstäverna kommer på fel plats."

#12 - - Christina Ax:

VAR ÄR TORSTEN? Det är ju redan onsdag! Ska vi vänta ihjäl oss?

#13 - - Christina Ax:

VAR ÄR TORSTEN? Det är ju redan onsdag! Ska vi vänta ihjäl oss?

#14 - - O:

Som många andra börjar jag undra vart Torsten tagit vägen. Har han drabbats av allergi? Är ögonen igensvullna och näsan täppt? Tänk om han tagit semester! Eller om datornproblemet är ovanligt svårlöst.

#15 - - Mooseeyes:

Tummar hålls. /Mooseeyes