Sömn

Har jag en blogg?
Är den inte klar snart?
Jag vill gå och lägga mig.
#1 - - eva:

ok, du tog just bort ditt senaste inlägg. Jag skrev en kommentar och hann just skicka den; den gick vidare ut i rymden, in i evigheten. Men jag såg vad du skrev och jag minns det, och jag minns vad jag tänkte.
Jo, du har en blogg.
Och alla ska få gå och lägga sig till sist, när de är trötta.

Många många hälsningar till dig och dem omkring dig

#2 - - Ann-Marie Johansson:

Kära Tina!
Tack för allt som vi har fått av dig hitills
på alla möjliga sätt!
Jag kommer aldrig att glömma våra fikastunder på Navet trötta fredagseftermiddagar.
Då hjälpte vi varandra mitt i den tröttheten.
Jag tror att vi får ta emot tröttheten och gå till vila.
Jag tycker mycket om dig.

Hjärtliga hälsningar från Ann-Marie

Svar: Jag minns också. Delicato chokladbollar och trötta skratt åt döden...
Harpasione

#3 - - Kristina S:

Jag hoppas (för min egen skull) att den bloggen fortsätter länge. Men jag förstår också att du kan vara trött.
En stor kram

#4 - - Kersti:

Din blogg har gjort skillnad Tina! Både dina texter och de tankar de väcker hos mig och dina andra läsare. Jag förstår att du är trött du har skrivit och tänkt och storsinnt delat med dig till oss. Jag hoppas att du vill och orkar skriva lite till...

#5 - - Evelina:

Tar mig friheten att kommentera kommentarerna: jag börjar nästan gråta när jag läser dem, ni skriver så himla fint. Man förstår att den ni skriver till har betytt väldigt mycket för er och är väldigt älskad.

#6 - - Laura:

Kämpa

#7 - - Mari:

Du är ju mer uthållig än många av oss andra på detta forum. Själv har jag varit urusel på att kommentera ett tag, men jag tycker så mycket om att dela dina tankar - högt och lågt, lättsmält och provocerande, blaj och djupt allvar i en underbar mix. Fortsätt att skriva, kära Tina.

#8 - - KaosJenny:

Var sak har sin tid, Blogga har sin tid och vila har sin tid. Tack för att du Bloggar (bloggat)... En fröjd att hänga med i dina tankar. Kram

#9 - - Maggan:

Men jag älskar ju din blogg. Den är så ovanlig och skriven med poesi och eftertanke och helt underbar. Kram

#10 - - Petra:

Är det så det känns. Sorgligt men fint på något sätt. Jag hoppas att sömnen blir god när en gång du har somnat.

#11 - - Ctaarina:

Jag har följt din blogg länge, men kommenterat sällan.
Det känns som att du säger "farväl" till oss nu...
Kanske tolkar jag det du skriver fel. Oavsett, tack för alla tänkvärda inlägg! Om du skriver igen- jag läser.

#12 - - Mooseeyes:

Vet ingen som gjort sig bättre förtjänt av en lång och skön vila.

#13 - - Helene:

Har inte kommenterat tidigare. Vill bara tacka för en djup och för mig betydelsefull blogg, med klockrena iakttagelser. Jag är inte inne varje dag men någon gång i veckan och då alltid förväntansfull över att få läsa några tankvärda ord som liksom gottar ner sig i själen.

Tack för det<3

#14 - - Ann2:

Sannerligen, du har en blogg och du vet när den är klar. Varmt tack från en följare som instämmer med Älgöga. Du har strävat och din vila - kort eller lång - är välförtjänt. {Tina}

#15 - - Sommarljus:

❤ KRAM ❤

#16 - - cruella:

Kära Tina, jag har inte kommenterat på länge, länge och ibland går det långt mellan gångerna jag läser. Det är fantastiskt vad du har orkat ge, fast jag fattar ju att det inte är godhet mot oss andra:-) Kram, vila är du värd.

#17 - - Fru Olsson:

Ja, oj vilken blogg. Vi finns här om du skriver. Och du finns i våra tankar! Tack!

#18 - - monica:

Att du har orkat kämpa så här länge är något större än vad man kan föreställa sig. Vad är din drivkraft och motor? Jag har full respekt för att du känner dig "färdig" med allt nu. Känner bara en stor sorg i hjärtat för din och för din familjs skull. Hoppas att du finner en inre styrka som ger dig kraft att orka lite till. Vi följer dig på vägen.
Kram till dig från mig

#19 - - Christina Ax:

Vilken kraft du visat - och så länge! Så mycket värdefullt du gett oss... Och så vet du att alla vi i din armé är med dig, hela tiden!

#20 - - Anita Wallin:

Jag håller med om allt som dom 19onde före mej har skrivit lite ord från en o var...fina ord ..av mej får du stora författarpriset för boken om ditt eget liv som du skrivit härinne!Jag har lärt mej mycket om livet,tankarna finns där o kommer fram ibland ..kram

#21 - - Håkan o Gerd:

Så här i november kan man vara trött. Det var Gerd och det är jag också men ska ut en sväng och försöka se några stjärnskott...