Mocka

Ta en deciliter kobajs.
Blanda med tre msk t-sprit.
Ta en munfull och gurgla runt så det kommer åt överallt.
Spotta ut ungefär två tredjedelar.
Låt resten ligga på tungan och i kinderna.

Om du vill känna hur jag har det.
#1 - - Camilla:

Det låter jobbigt!
Det är svårt att beskriva sådant hur det känns inuti med tex en sjukdom. Bra att du försöker göra det.
Hoppas på någon bot mot sjukdomen ALS snarast.

#2 - - Ann-Marie Alexandersson :

Jag förstår inte. Är det som det smakar? Jag trodde inte du kände smaker. Känns? Åh,Tina, jag är för fyrkantig.

#3 - - Mia:

Åh fyyyyyy!!!!

#4 - - Livet just nu:

Men tvi vale! Kan inte någon fixa det?! Det finns ju sådana där "tops" som man kan använda. Vedervärdigt och ovärdigt att behöva ha det så!

#5 - - Ida:

Det måste inte vara så. Det finns olika munvårdsprodukter och dina assistenter borde få instruktion av tandhygienist och hålla koll på hur det ser ut i munnen. Acceptera inte utan kräv experthjälp.

#6 - - H:

Urrk, urrk. Är det helt omöjligt att åtgärda som sagt? Kanske Beska droppar i sprayform?

Sönerna har gått med i SSU.. Kul, och äntligen lite rejäl IRL. Darra månde Alliansen..

I någon diskussion erinrade jag mig våra, typ 13-åriga, funderingar på om inte människan egentligen borde återvända till apstadiet.. Minns du dem?

(Många apor blir det..)

#7 - - Franck:

Åfyfan, åfyfan! Vi kan välja bort det,men jag försökte föreställa mig att detta var min verklighet. Det är alltså en bild av din verklighet. Nej, så ska ingen behöva ha det!