Om kallt nångång

Ylle värmer.
Ylle
ylle
ylle
ylle
ylle
ylle
ylle
Ylle ylle ylle ylle ylle ylle ylle ylle
Bäst
virkat ylle virkat fluffigt ylle
Jag har
värmer
Bäst
#1 - - KaosJenny:

Precis... och jösses, underbara du... en nudistassistent... det vore väl nåt det...rätt roande tror jag, oavsett kön att se hängande och slängande under tiden som dom försöker vara avslappnade och ordna till det för dig ;-)

#2 - - Zorro:

"Jag är ett litet ylle, bom chicka bom chicka bom bom bom"

#3 - - Mooseeyes:

Du är tillbaks med besked.

Själv har jag försökt att skicka några kommentarer som refuserats av gu vet vilken bugg - väl? - på blogger.

Detta med slöja... Att jag tycker att Franck skrev bra och rätt. Att jag tycker att jag själv föll i opportunismens grop; det är lätt att bara hålla med. Men vänder man på resonemanget ser man tydligare att det i förlängningen leder till komplikationer: ska religiösa fundamentalister kunna kräva av det allmänna att bara folk av samma tro ska få vårda dem på ålderns höst. Nånstans på vägen blir det orimligt.

Nudism och ylle däremot. Finfina grejer! /Mooseeyes

#4 - - Livet just nu:

Ylle. Shit, nu fick jag klåda över hela kroppen!
Har alltid velat vara en som kan ha snygga yllepolotröjor. Icke! Det kliar och river över hela mitt skinn.
Hej bomullströja som tappar formen. Men å andra sidan, om problemet inte är värre än så...

#5 - - Ann-Marie Alexandersson :

Du brukar tycka att det är för varmt. Fryser du nu?

#6 - - Della:

Astas Ullrike :)