Flexibel?

Faan att allt ska göras om hela tiden.
Facebook har de gjort om så jag inte fattar hur jag ska kunna hålla kontakt med en son på resa längre.
Hotmail också.
Väldigt krångligt för en ögonstyrare.
Jag gillar inte att verka konservativ heller.
Satans förändringar!
#1 - - KaosJenny:

Förstår frustrationen. Så där kan jag också känna, även om jag inte är ögonstyrare. Jag förstår att det måste vara ett riktigt elände... Kram

#2 - - Ann-Marie Alexandersson:

Håller med! Nog lika frustrerande för mig men så klart borde det vara lättare för mig att komma på lösningen. men det är inte säkert att jag gör...

#3 - - Helena:

tror jag förstår dig på ett sätt... Nu snart 46 år fyllda, börjar jag känna igen mig i min mormors kommentarer, så mycket moderniteter... Förvisso jättebra för det mesta, men jag måste ju hänga med för att förstå och jag får hela tiden lära mig nytt om jag ska kunna klara av på egen hand - ibland tröttsamt... Kanske ska jag börja skriva handskrivna brev och plantera om blommor istället - handgripligt liksom ?! Kan man säga " det var bättre förr" med bibehållen självkänsla - eller har jag blivit en bakåtsträvare på riktigt...

#4 - - Irving:

Du kan få vara med i min klubb- Vi som vill att det ska vara som det alltid har varit!