Sommarlov

Jag har alltid gillat långa sommarlov.
Första september ses vi igen.
#1 - - H:

Bra. Må din sommar ljusna allteftersom..

#2 - - MB:

Ha d gött!! Hoppas att du återkommer!!

#3 - - Maggan:

Jag vill också önska dig en fin sommar, så "ses" vi till hösten igen. Då hoppas jag att allt känns annorlunda och ordnat upp sig till det bästa, hur det än blir. Stor Kram från Maggan

#4 - - Kristina S:

Ha en fin sommar!

#5 - - O:

Ha en fin sommar! <3
Men det känns inte riktigt bra, att inte höra något från dig på SÅ lång tid. Abstinens på en gång!
Viftar stilla med solfjädern.

#6 - - Franck:

Önskar dig en fin sommar! Ser fram emot din återkomst, till hösten då?!

#7 - - Ann-Marie Alexandersson:

Som O skrev; abstinensen kom på en gång. Hoppas allt blir bättre snart.

#8 - - Håkan o Gerd:

Håller också med O - och önskar förstås att du får en sommar som du kan njuta av. Sen är jag kluven till om jag ska önska oss alla en lång skön sommar eller att den ska passera snabbt ...

#9 - - catrine:

Oj det blir en tråkig sommar för oss utan dina kloka ord. Hoppas du får en fin sommar.

#10 - - Kajsa G:

Ha det bra i sommar! Kommer att sakna bloggen och tänka på dig.

#11 - - Ann2:

Hoppas du hittat ett par tunna sköna sommarbyxor och en lugn tystgående fläkt. Tips Kanske du vill lyssna på Sommarboken av Tove Jansson? Har jag nämnt Podcasten Värvet av Kristoffer Triumf - Många olika människor intervjuas helt avspänt. Tranströmer tänkte jag själv pröva i sommar - har fått för mig att man kan älta hans rader i huvet.
Ann på barnbiblan

#12 - - Bittan:

Sommarlov unnar jag alla. Hoppas din blir fin. Du finns fortfarande bland mina bokmärken och jag tittar nog in så och då av gammal vana.

#13 - - Ulrika:

Önskar dig en fin sommar! Jag kommer att sakna dina kloka ord och längtar redan efter nästa inlägg.

#14 - - Elisabeth:

Skön sommar önskar jag dig och oss alla som följer dig!

#15 - - Catarina i Rbg:

Hej Tina! Jag hoppas att din sommar bjuder dig och din själ på många solglimtar. Tack för denna termin, för alla kloka ord och för eftertanken du ger mig.

#16 - - Vera Gustafsson:

Oj nej, hoppas du ändrar dig tänker jag, kram!

#17 - - Ann-Marie Johansson:

Jag tänker också på dig.
Må vi kunna ta emot vad sommaren har att ge.
Kram från din gamla vän Ann-Marie Johansson

#18 - - Ann-Marie Alexandersson:

Vi kommer att ses men trots det står jag nästan inte ut med att du är "borta" hela sommaren.

#19 - - Annika:

Kram till dig så länge då, hoppas vi hör från dig igen snart!

#20 - - Vera:

Här kommer min sommarhälsning. Står här med ljummen sommarvind i nacken och skriver min kvällspromenad. Här är den:

En duva i skogen.
Lilla bäcken med sin stilla beslutsamhet.

Två vänliga bruna ögon.
En sällsynt spegling om vore hon en människa.

Björktrasten skränar i försvar, fåglarnas osynliga rondell. Längre fram pendlar kattens bakben, vad annars kan den göra?

#21 - - K:

Saknar dina inlägg! Hoppas du har det bra!