Obama

Idag kunde vi ha pratat om
vilken betydelse det har
att Obama kommer på besök.
Jag skulle ha frågat vem man helst skulle vilja vara
Obama Reinfeldt livvakt eller chaufför?
Men så roligt ska vi inte ha.
#1 - - Stinafina:

Johodå, precis så kul kan vi ha. Jag röstar för chaufför, fast utan körkort kör det ju ihop sig :) Eller, förresten, coolare att vara livvakt. Reinfeldt eller Obama, nä tack.

#2 - - Mooseeyes:

Trycka på knappen och gå hem. Jobbet gjort.

Tur för mig och världen att jag inte är Obama. Fast nog är det bra synd att inte han heller verkar vara det. /M

#3 - - O:

Jag är glad att jag varken är livvakt eller chaufför. Men jag skulle gärna vilja sitta i en vrå och lyssna på vad de pratar om, när inte reportrar bevakar. Om de får chansen att vara "privata" någon stund.

#4 - - Hyrestanten:

Av fyra onda ting... Chaufför är nog trevligast. Det måste vara hemskt att som Obama ständigt vara bevakad, inte kunna göra saker spontat. Förstår inte hur han orkar och hur han ändå verkar så glad och avslappnad.

#5 - - Ann-Marie Alexandersson:

Det finns såå många ointressanta diskussioner.