Dröm

Inatt
lämnade jag lägenheten.
Hissen ner
ut på gården.
Solen sken.
Det var min gård.

Assistenten blev arg.
För att jag inte sagt något.

Alldeles själv
satt jag vid husväggen
och tittade ut över gården.
#1 - - Mooseeyes:

Frihet är det största ting
som sökas kan all jorden kring.

Låter som en frihetsdröm. Bara att gratulera!

#2 - - Yngsta sonen / Kåre:

Sånt ska väl inte behöva vara en dröm? Sånna utflykter får du göra oftare :D <3

#3 - - Franck Siljestrand Kamoun:

Underbar dröm! Där fann ditt öga ljuset som kommer till oss när vi behöver det. Alltför sällan väntar vi det.

#4 - - Ullrika:

Önskar så det kan bli en sanndröm för dig!

#5 - - Håkan och G:

jag vandrar i södra England och Gerd och du är med.
https://www.dropbox.com/s/mcrw2r8269kdkm3/P1000087.JPG

#6 - - Snorkfröken af Slemspår:

Om jag får, sitter jag brevid dig där och njuter. Har tänkt mycket på dig senaste dagarna, att våren är här gul och nygrön. Du lyser upp, och vilka barn du har, grattis till dem. Förr badade jag alltid i havet under april, nu känns det avskräckande kallt, jag vill ha värme, och rödklöver, kalvar på grönbete och lammungar. Några höns vore inte fel heller, men ingen galande tupp!

Svar: Om du fyller i din mejladress nästa gång ska du få veta varför...
Harpasione