50!

Om några dagar ska jag ha femtioårskalas
Långväga gäster
Och långtida
Det ska bli väldigt roligt!!!
#1 - - KaosJenny:

Grattis i förskott. Må du ha en fantastisk födelsedag med skratt och mycket sång. Kram

#2 - - Maggan:

Grattis Tina...må du ha en underbar födelsedag med allt vad det innebär. Vill tacka dig för detta året, allt tänkvärt och vackert, skrivet med den finaste poesi och som du förmedlat till oss och får oss att tänka i nya banor. God Jul med en värmande Kram önskar Maggan

#3 - - O:

Grattis på födelsedagen.

#4 - - Anna Bonsér:

Det var som sjutton,50-"årskalas"..är du redan där,jag har några år kvar. Det är kusin här i Uppsala. Ha en bra jul och ett underbart "kalas".kram, kram på dig!/ Anna

#5 - - Anna:

Grattis, grattis!
Detta firade jag för femton år sen... så du är väääldigt ung.
God jul också!

#6 - - Eva Hultin:

Grattis Tina!

#7 - - O:

Grattis på Dagen!
Vad är väl en bal på slottet??
Bättre att få fira med sina vänner ....
Hoppas festen blir underbar!!

#8 - - K:

Jag hoppas du får en fin födelsedag och en hejdundransfest!!//K

#9 - - Catarina:

Grattis i efterskott och hoppas du hade en finfinfest!!

#10 - - sr. Carina:

Å, grattis på födelsedagen! Då är vi årsbarn - jag fyllde 50 för några veckor sedan. Hoppas att du har haft en underbar födelsedag!

Kram från sr. Carina

#11 - - Ann-Marie Johansson:

Här kommer också en senkommen gratulation! Tack för vad du förmedlar!, också det som är svårsmält Vad ska jag önska dig dag för dag? Solidaritet? Hjärtliga hälsningar från Ann-Marie

#12 - - Ulrika:

En ännu senare gratulation kommer här.
STORT GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN TINA! Jag hoppas verkligen den blev kanon!
Varma hälsningar!
/Ulrika