Tur i oturen Åtgärder

Fyrpunktsbälte i permobilen?
Då sitter jag kvar när permobilen välter
Å andra sidan kan jag få permobilen över mig
Vilket skulle du välja
frågade jag Arbetsterapeuten
Hon skrattade
Om man skrattar åt den frågan tror inte jag att man inser att imorgon kan det vara DU....
#1 - - Anna:

Hon skrattade nog för att hon blev (hysteriskt) rädd.
En del männ´sjor gör ju så. :-o

#2 - - O:

Ingen lätt fråga. Jag har funderat och kommit fram till att jag skulle välja fyrpunktsbälte.

Svar: Tack för omtanken!
Harpasione

#3 - - Margareta:

Längtar så efter dina inlägg här. Din underfundiga humor i alla upptänkliga situationer, din nattsvarta beskhet, dina skratt och glimten i ögat. Jag beundrar dig.
Jag hade nog också tagit chansen med 4-punktsbältet. Hellre det än fritt fall. Fast det är klart - en rullstol kan ju vara tung ... Inget lätt val.
Kram

Svar: 155kg permobil 200 inklusive mig
Harpasione

#4 - - Margareta:

Ja, då är ju situationen en annan. 150 kg är tungt! Så jag kanske tar chansen och skippar bältet trots allt.
Håller tummarna att du slipper falla framöver!