Första efterordet

Jodå
min intuition var rätt
Det är assistansen som ska dokumenteras och inte vilka jag umgås med
Eller ens om jag tagit influensavaccin

Det kan inte varit någon strålande utbildning mina assistenter fick
#1 - - Björn Hermansson:

Det låter mycket bättre. Assistenterna kanske inte var riktigt vakna under utbildningen?

#2 - - Karin:

Hurra! Heja dig!

#3 - - O:

Sunt förnuft och lite "jävlar anamma"
GRATTIS

#4 - - O:

"Ta ingen skit" Sa inte Grynet det en gång i tiden?

#5 - - Slemmet:

FASEN VAD BRA DU ÄR! Jag är ensynt nu och orkar inte leta rätt på tangenterna så du får det i stora bokstäver. Jag visste att du hade rätt. Hoppas att någon chef som jag beundrar tar assistenterna lite i örat, eller ger de igen då. Det sista oroar jag mig lite för, hur kritisk vågar man vara när man måste värna sig själv?

Så glad att jag bjuder på spenatpaj med vacker utsikt och synnerligen trevligt slemmigt sällskap!

KRAM!!!!

Svar: Spenatpaj blir bra
Harpasione

#6 - - Ann2:

Så jäkla uppfriskande att läsa era rasande inlägg Harpasione o Slemfröken - att det leder till klarläggande av motiven för dess innehåll o användning måste väl förhoppningsvis resultera i mer selektiv dokumentation.
(Vet förresten att vissa förskolor dignar under kraven på ständig dokumentation när de vill ha tid för att orientera barnen i tillvaron.)