Moment21

Jag bloggar mycket på kvällarna innan jag somnar.
Men då är jag för trött för ögonstyrning.
Sällan kommer jag ihåg vad jag tänkte som typ nu när jag kan skriva.
Livet är fullt av dilemman.
När jag sitter med axlarna för långt åt vänster i permobilen kan jag inte skriva a eftersom det ligger längst ut till vänster på tangentbordet.
Alltså kan jag inte skriva axlarna höger.
Tills jag kom på att om jag skriver "och" kommer ordet axlarna upp som ett av de vanligaste orden efter ordet och.
Fattar ni!?
Så löste jag det.
På egen hand.
Själv.
För ingen kan hjälpa mig.

Envar sin egen lyckas smed.
#1 - - Linnéa :

Smarta du :-)!

#2 - - O:

GRATTIS! Du är klurig du :-)

#3 - - Catarina i Rosersberg:

Du kan inte nog påminna mig om vad mycket det finns som jag tar för givet. Tack. Kram.

#4 - - H:

K-n du inte b-r- skriv- -xl-rn-?

Svar: Det skulle missförstås.
Harpasione