Jag -mobbad?

Jag kom ny till klassen i tvåan
Jag blev jagad
De tog min toppluva och slängde den i snön
Jag var snabb
Benen går som trumpinnar
sa han jag var kär i till fröken
På kvartssamtalet frågade fröken vad jag tyckte om att de jagade mig
Äsch sa jag
Jag trivdes med uppmärksamheten
och när jag inte gjorde det kunde jag säga ifrån själv
Men bra att fröken frågade

Killarna jagar tjejerna
ropades det när det blev rast
När man blev tagen blev man ställd mot ett högt gunnebostängsel
Killen tog sats några meter och sprang rakt in i en
Toppen tyckte jag

Jagad men inte mobbad
#1 - - Ulrika:

Killarna jagar tjejerna/Tjejerna jagar killarna. Jag gillad att bli jagad.
En dag snodde en kille min mössa. Fick inte tillbaka den förrän jag sparkade hårt med träskon på hans smalben. Kan inte ha varit skönt. Förlåt mig Fredrik, men du snodde faktiskt min mössa.
Tack Tina för du får mig att minnas!
Kram
/Ulrika

#2 - - O:

Blev jag mobbad??
Jag var osynlig!!

#3 - - Fröken Ynk af Slemspår:

Jag är lite rädd för han Kåre... jag vill inte bråka med någon och gör aldrig det medvetet, så Kåra kan du förlåta mig om det är mig du avsåg i inlägget om tjafs? Då kanske jag kan försöka tänka innan jag skriver eller vad en fröker skulle säga. Det är inte så lätt att lära väldigt väldigt gamla hundtanter att sitta fint!

Min träsko råkade hamna på Bennys näsa, det blödde, fast det var inte meningen jag skulle bara sparka iväg en fotboll. Benny förlät mig och sedan fick jag bli målvakt!!

Svar: Han Kåre förlåter dig säkert.. Som benny.
Harpasione