Rinner rinner rinner

20 januari fick jag botoxinjektioner i spottkörtlarna
Botox är ett nervgift

Salivproduktionen minskade
Nu har botoxeffeten uppenbarligen upphört
Det rinner rinner rinner

Munnen full hakan blöt
Rinner från munnen rinner under tracken Alltid en blöt kall handduk nånstans
Jag sväljer lite men mycket hamnar i luftstrupen
Det är ju flera liter per dygn

Botox igen då?
Det ska utvärderas....
Botox är väldigt dyrt och väldigt giftigt
#1 - - Ann2:

Är det inte det ena så...
skitjobbigt är vad du har det, Tina.
Kan man inte använda salivsug? (frågar fåkunnig o förnumstig idiot)

#2 - - Tone:

Hoppas att utvärderingen finner att det är säkert nog så att du får det igen. Kostnaden..? Det vore ett skämt om det skulle vara hinder! Det borde täckas av högkostnadsskyddet tycker jag.

Kram!!

#3 - - Anna:

Ja kostnaden kan väl för sjutton inte vara ett hinder!!??
Men är det verkligen så himla giftigt?

#4 - - Pernilla:

Hej Tina
Är två sjuksköterskor som ska skriva en vetenskaplig rapport kring ALS och ögonsstyrd kommunikation. Skulle gärna vilja ha kontakt med dig om du tycker att det är intressant/orkar...
Pernilla och Jennie

Svar: Jag mejlar dig så får du berätta mer
Harpasione

#5 - - O:

Vill bara önska dig en Glad Påsk!
Hoppas du inte tycker det är alldeles för hurtigt!
Du vet ju att jag läser din blogg och jag känner att jag har ingen bra kommentar.
Kram!!