Brrr

Det är SVÅRT att hålla kroppen lagom varm
när man sitter stilla hela tiden
Idag 18grader i lägenheten
För kallt
Vetetofflor som jag värmer i mikron när det behövs
Sjal och filt över axlarna och armarna
Ibland en vetekudde också
Men om jag lägger på för mycket dryper ansiktet av svett
samtidigt som jag fortsätter frysa på andra ställen
Mycket obehagligt
Smällar man får ta
när man är förlamad
#1 - - Håkan utan G:

Kommer ihåg detta. Svårt att hitta rätt temperatur i huset för alla, G, assistenter, barn och mej. mycket trix med pannan och elementen; filtar och allehanda värmegrejor plus shorts och linne för andra.

#2 - - Anna:

Tror mig känna igen.
Fast jag är fullt rörlig har jag fullt sjå att plocka av raggsockor, på raggsockor, på mysbyxor och av igen, på med tröja och av, vira in mig i en filt och vira ut mig ur filten igen. Hur är det då inte för dej!? Kan bara gissa.
/Anna