Gråt inte

Låt respiratorn sköta livet
Hostmaskinen och sugen
Bara vila vila
Jag behöver inte
vara med
Levi väntar på henne
#1 - - Anonym:

Hej,
Det är några få ord du skrivet - men jag vill gråta av dom. Du har skrivandets gåva!
Kram Sara

#2 - - Snorkförken af skakningar:

Vad gör man när allt krånglar... sedan blev jag nästan rädd när jag läste inlägget. Du har väl inte gett upp. Levi kan vänta länge och du behöver vara med, du behövs även om det är kämpigt. Kan man vila när man är omgiven av assistenter? PPP

Svar: Jag är förvånansvärt bra på att koppla bort assistenterna. Jag kan somna liggande på sidan i sängen Trots att en, ibland två, assistenter sitter en meter ifrån och tittar på mig. Tur det eftersom det är så jag måste ha det för att överleva.
Harpasione

#3 - - Anonym:

Varför så kryptisk, vem är Levi? Vem förstår det här?

Svar: Jag har drömt om Levi. Han kommer från finland men pratar svenska
Harpasione

#4 - - Anonym:

Varför så kryptisk, vem är Levi? Vem förstår det här?

Svar: Jag har drömt om Levi. Han kommer från finland men pratar svenska.
Harpasione

#5 - - Ann2:

Tycker Levi verkar reko, ett somrigt strandminne - fast jag hoppas han är tålmodig.