Attraktion?

1
1
Det finns män som är sexuellt attraherade av förlamade kvinnor i respirator.
Om du var en förlamad kvinna i respirator
Och blev kontaktad av en sådan man
Och kände dig ensam.
Vad tror du att du skulle göra då?
#1 - - Anonym:

Jämföra storleken, på vad vet jag inte, vad gör man egentligen? Jag tror att du skulle få många anbud av knäppgökar, men det får alla, men du skulle ju kunna hitta den rätta enbart på hur vackert du skriver, Hawkins har en snygg och treevlig kvinna, det gfäller bara att sålla. Det viktigaste är att man själv känner att det här kan vara värtr att kämpa för, och så ska man antagligen vara relativt tydlig med omständigheterna, du är ju kändis vet du!!!

Själ har jag antagligen tagit livet av en brorson genom att avcslöja hur när DET ÄR OCH AVKRÄFT TYSTNADSLÖFTE, JAG BEHÖVDE HJÄLP MED EN TJÄNST, STACKARS POJVASKER, TRETTIO ELLER SÅ, MEN DE BLIR JU ALDRIG VUXNA NUFÖRTIDEN TYP.

jAG ÄLSKAR dIG DET VET DU VÄL.

aFe eFa

ORKAR INTE ÄNDRA CAPSLOCKFELET ETC ÄR LITE TRÖTT TYP.

#2 - - O:

Omöjligt att veta hur man själv skulle reagera. Men ibland kanske man måste våga "köpa grisen i säcken". Är det helt galet så kan du ju be assistenterna kasta ut honom.

#3 - - Anonym:

Intresserad=jättebra!
Sexuellt intresserad=knäppis!
Du behöver ingen knäppis i din närhet, jag hade nobbat stenhårt

#4 - - Ylva La:

Alltså, det hade ju varit trevligare med en man som var sexuellt attraherad trots att du är förlamad och har respirator, inte för att. Men det var ju inte svar på frågan. Svaret är att jag har svårt att tro att en sådan man hade gjort att jag kände mig mindre ensam. Det skulle nog vara en högst märklig och ovanlig erfarenhet att testa. Men jag skulle vara alltför rädd för mycket obehagliga känslor.

#5 - - Anonym:

Funkar mailen ok så jag kan skriva några viktiga undringar?

AfE EfA

Svar: Ja
Harpasione

#6 - - Mia:

Enig med Ylva La. Om personen blir sexuellt attraherad för att jag har en svår sjukdom - det skulle inte funka.

#7 - - Anonym:

Mail på väg vännen!!
EfA AfE

#8 - - Anonym:

Hur har du det? Assistenter i jul te x ??

Var rädd om dig, inga snuvor och sådant. P.s. JAG KAN INTE FATTA DET JÄKLA BESLUTET! Orkar typ inte.

Kram AfE EfA

Svar: Två bra assistenter slutar i januari. Pga usla villkor. Fin julklapp.
Harpasione

#9 - - Lisa lucidor:

Oj, ja det beror på hur ensam jag kände mig. Jag skulle vara beredd på mycket när ensamheten nästan dödar
Men det där med sexuell attraktion har alltid varit besvärande för mig. Så k det läget skulle jag ha känt mig väldigt väldigt ensam för att nappa

#10 - - Zorro:

Det låter lite scary.
Men jag skulle absolut träffa honom.

#11 - - Kristina S.:

Har inte varit på din blogg på länge. Blev så glad att you are still going strong.
Ang. den gåtfulla personen som vill ha kontakt: om man helt enkelt fortsätter maila till varandra då vet du väl snart mer om honom. För mig ser det inte riktigt bra ut med ordvalet ("sexuellt attraherad"), men det kan ju vara osäkerhet bakom.