Demoner

Mitt hjärta är inte krossat
eller brustet

Det är borta
#1 - - Anonym:

Jag håller reda på det inom mitt hjärta!!

Älskade vän



AfE EfA

P.S. Vi kan dela på hjärtstartare typ!!!

Svar: Goooooott hjärta
Harpasione

#2 - - Anonym:

Så även hela du mitt hjärta!

EfA AfE

#3 - - Ylva La:

Gör frånvaro av hjärta mindre ont än brustet?
Jag hoppas och tror att det finns varma tankar och känslor ändå, även om det där hjärtligaste, bultande saknas.

Önskar dig en lugn jul och Karl-Bertil är i alla fall alltid Karl-Bertil.

Puss

#4 - - Anonym:

Önskar dig en god fortsättning på helgen! Kram och grattis på födelsedagen lite i förskott!

#5 - - Anonym:

Mera och fler förskott på alla upptänkliga sätt!! Bravo "ANonym"! JAg stämmer gladeligen kn!!

EfA AfE

#6 - - Pia:

.........jag tänker på dig......

#7 - - Anonym:

Gott Nytt År önkskar jag dig, hoppas att du får besök av dina barn och andra familjemedlemmar❤️

#8 - - Lisalucidor:

mmmm, så tänker jag ofta. Det är nästa lättare när det är krossat eller brustet och gör ont. Det där tomma hålet är hemskt tycker jag. Nån slags likgiltighet blandat med avskyvärd tomhet.

Jag kan inte lindra det genom några ord här. Men jag tänker så klart på dig, ofta. Hoppas på att kunna skicka lite av mitt hjärta...det numera brustna, och att det ska kunna fylla ut lite i alla fall. Nån liten skärva eller två.

Kram

Svar: Tack för skärvan.
Harpasione