Bräcklig farkost

Fel på permobilen
Reparatör kommer hit
(Antagligen bara för att jag bor 200m från Centrum för hjälpmedel)
Han jobbar tyst
Jag ligger på sängen
Huvudet obekvämt bakåtlutat
Tänker på hur tråkigt jag har
Jag blir till ingenting utan permobilen och datorn
Absolut ingenting
Det är så jävla skört
mitt liv
Jag undrar om han kanske måste ta med sig permobilen
Då blir jag liggande här
Som ingenting
Varför kan han inte tala om vad han gör?
Det ligger väl inte för reparatörer

Det var en säkring som glappade
Klart!

Tillbaka till livet
Som fortfarande är jävligt skört
Men vilket liv är inte skört?

#1 - - O:

Skönt att det ordnade sig!

#2 - - Eva (R verkar inte behövas, ingen mer Eva här vad jag sett):

Svårt att tänka sig att bli så avstängd utan sina hjälpmedel. Du borde ha en dubbel uppsättning av dem! Det är inte ok att du skall behöva bli utan!!!

#3 - - Zorro :

Nästan lite som hos tandläkaren: jag ligger obekvämt bakåtlutad och har ingen aning om vad de gör för de säger inget. Då har jag ändå försökt uppfostra min pappa😷