Sexuella trakasserier Del 3

Jag har definitivt sexuellt trakasserat åtminstone två män
Kanske fler
Men i patriarkatet funkar det inte på samma sätt för män som för kvinnor
Män tackar och tar emot
Som om du skulle säga efter en ovälkommen klapp på rumpan:
Kul att du uppskattar min bak men jag uppskattar inte dig!
Kanske värt att prova för kvinnor också?
Bara för att ta makten

Jag vill gärna ta del av vittnesmål från någon som provat
Eller från andra människor som trakasserat män sexuellt
Eller från män som blivit sexuellt trakasserade?
#1 - - O:

Kan inte erinra mig att jag trakasserat någon man. Men vill passa på att gratulera dig till husköpet och önska dig en trevlig sommar tillsammans med de dina

#2 - - Pia:

Mja.....tror inte kvinnor trakasserar män på det viset..... Vi sätter oss bara en cm för nära mannen vi finner attraktiv. En cm innanför hans privata sfär. Och glor honom i ögonen alldeles för länge. En bekant till mig besökte en intressant man stup i kvarten. Och ringde och messade honom dagligen, flera gånger om dagen tillochmed. Och han var totalt ointresserad av henne men för snäll för att be henne dra åt.....
Tjejer stalkar för mycket. Män klappar på rumpan. Faktum är att jag inte vet vad som är värst......