Ge upp funkar bra

Om jag lägger ner all aktivitet och alla utflykter behöver jag inte bli frustrerad över ögonstyrningen och att det inte finns assistenter.
#1 - - Håkan utan G:

Det är aldrig för sent att ge upp.
Skjut upp det till morgondagen!

#2 - - Eva:

Är glad att du inte gett upp bloggen iaf, har saknat dig.
Nu börjar våren närma sig, snart kan vi njuta av fågelkvitter och varma vindar. Det kan man ju göra hemma med, till o med genom ett öppet fönster. Har du följt House of Cards, säsong 4 har just kommit på netflix. Det är en utflykt som inte kräver så många assistenter. Om du inte sett den, börja från början, du kommer att gilla den! Om du inte har netflix tror jag man fortfarande kan få en provmånad gratis. Stor kram och skriv snart igen❤️

#3 - - Anna:

Åh djäklars vad jag varit orolig, en heeel månads uppehåll, inte bra för mina nerver. Ja att ge upp är väl enkelt och det funkar säkert bra, men hur kul blir det? Och tiden går så långsamt då. Nej, kör på som du brukar, underhåll oss med dina fantastiska tankar. Tack.

#4 - - Maria:

Exakt, ge upp kan man alltid göra. Att fortsätta finnas kräver mer.
House of Cards är super, se den. Tror att Neflix kostar ca 79:- / mån. Massor av bra dokumentärer oxå, o film. Kram

#5 - - kristina jonsson:

Idag sjöng koltrasten, lite tveksamt kanske men ändå...Skit i aktiviteten, håll bara öronen öppna!
stina

#6 - - Irving:

Ge upp känns inte riktigt som din grej. Bekvämt, visst. Och att vara frustrerad och irriterad är inget kul, det gillar väl inte någon. Ögonstyrningen känns svårt att rå på men det ska väl banne mig finnas personal att tillgå, jag begriper inte hur svårt det ska vara?! Alla behöver vi väl lite nytt att se och tänka på då och då...Kram

#7 - - Håkan utan G:

Ikväll ser man ljusen på Hiero. Det har varit lite si och så med det på grund av dis och ibland moln.
Det är lätt att sitta och drömma när man hör vågornas långsamma andetag och ser de där ljusen.
Men de är också lätta att se om man blundar.

#8 - - Ann2 :

Håller på med boken Mor Mamma Morsan som innehåller olika författares mammaminnen. Vore kul att ha fått läsa min egen mammas bild av min mormor. Så jag funderar skarpt på att krafsa ner spridda minnen av min egen Karin. Att ge till mina barn. Vad tror du? Oftast hinner man inte lyssna medan de lever. Först när man åldras själv känns det angeläget att veta o då är det ofta för sent. Finns ingen kvar att fråga.

Svar: Gör det '!
Harpasione

#9 - - Karin:

Det är orimligt och grymt om inte ögonstyrning och assistenter fungerar perfekt. Det vill säkert alla skattebetalare skriva under på. Vi kräver bästa vård/hjälp till de mest sårbara. Ska vi starta något sorts upprop? En namninsamling?

#10 - - Anneli:

Det måste vara frustrerande för dig när det inte funkar. Det kan vara hemskt i vanliga fall o då kan man oftast förklara sig o inte ha svårigheter som du har.
Du är tuff ♥