Läget

Det finns nackdelar med att dela med sig av sina känslor
Till vem som helst
Jag är väl kanske lite bränd på det
För tillfället
#1 - - Anneli:

Jag hoppas inte att jag skriver något plumpt när jag kommenterar hos dig..
Ibland när jag har skrivit så tänker jag att jag kanske skulle behållit det för mig själv, men jag är ganska öppen med mina känslor o delar med av mitt liv, men mycket håller jag även för mig själv.
Jag hoppas att du har haft en bra dag. Dröm sött kram ♥

Svar: Jag tål allt.
Harpasione

#2 - - Vem som helst Eva:

Vi är tacksamma för att du delar med dig av din knivskarpa analys av stort och smått, du har gåvan att uttrycka dig så att det går rakt in i hjärtat. Det är få bloggar om ens någon som kan jämföras med din. MEN skydda dig själv i första hand!!!

#3 - - Anneli:

Önskar dig en Glad Påsk kram ♥

#4 - - förhoppningsfull:

Missförstånd..... möjligen

#5 - - Ann2 :

Få in en kvist av syren eller nåt. Du har väl en hylla eller ett bord i bekväm ögonhöjd?
har du hört nån av Barbro Lindgrens sena vuxenböcker.
De är så oflåsiga tycker jag.
hej från mej