idag

Ska jag gå in till stan och hälsa på en kompis. Hon bjuder på omelettmacka, och sedan ska vi till myrorna och fynda. Hoppas jag hittar en urkärnare.
#1 - - Anna:

Hoppas det gick bra att sluta med förlamning, att hoppa av och byta liv.
Omelettmacka låter gott, smaklig spis och lycka till med fyndande av en urkärnare.
/Anna

#2 - - Anonym:

Vad är en omelettmacka? Det låter aningen smaklöst. Jag förstår ironin men det är inte roligt att du känner dig intvingad i det här, det är sorgligt och trist, jävligt trist. Jag vill bara lägga mig ned och sparka och skrika som en treåring för att allt är så jävla perverst orättvist, i synnerhet livet.

Saknar DIG!

EfA AfE

Svar: Men hur mår DU? Vi ska ut och cykla tycker jag. Till ett gult vasshav. När vi kommer fram tar vi på oss tröjorna från Färöarna. Under regnjackorna. I vassen hittar vi en trollslända. Den har svart bakkropp och är lyckligt död. Vi blir inte avundsjuka, utan cyklar till ett fik...
Harpasione

#3 - - Anonym:

Nu har jag testat mailen igen, stackars DIG!! *S*

EfA AfE