Förklaring

Jag har tagit bort ett inlägg som några av mina läsare tyckte var oacceptabelt.
Två av assistenternas chefer bortkopplades efter mitt inlägg.
Jag är glad för alla som läser min blogg. Men i fortsättningen kommer jag att vara förbannad på enskilda personer på annan plats.

Jag har ingen chef, men om du undrar om din chef har psykopatiska drag så finns det ett test på nätet som kan ge dig en vink. Googla på chef och psykopat bara.
Och jag tycker fortfarande att alla som tar beslut angående assistans borde prova sina brukares situation. På ett eller annat sätt.
Och jag tycker brukare är ett ord som fungerar.
#1 - - FZK:

Jag hatar censur och tycker att den inte tillhör en blogg som din. Att uttrycka frustration i en vidrig situation måste alltid vara tillåtet!!!

Svar: Man får säga att Donald Trump är dum i huvudet, men där går gränsen... Han läser väl ändå inte min blogg?
Harpasione

#2 - - Biggan:

Instämmer med FZK 😍

#3 - - Anonym:

När jag inte vet om jag ska skratta eller gråta, då gråter jag.
Det här är helt sinnessjukt.
Sluta aldrig att låta/väsnas/skriva/vara dig själv! Vi behöver dig. En sådan som du.

#4 - - Irving:

Vansinne. Håller på dig! Kram