Syskon resan

Idag har jag fått sol på mina iskalla armar och fötter.
Det finns dåliga dagar och mindre dåliga dagar.
Och några dagar som är ganska bra.
Riktigt bra dagar är sällsynta, men förekommer.

Just nu är mina tre barn på resa tillsammans.
Jag bidrar med pengar och följer med via sociala medier.
Vi är i Paris nu.
Det är kul.
#1 - - Maggan:

Delad glädje är dubbel glädje
Visst är det så, bra och dåliga dagar, ibland riktigt dåliga. Njut av dina bra dagar med solen på dina armar men lika viktigt att ge uttryck för de dåliga, att få det ur sig när man inte mår bra. Det underlättar. Kram

#2 - - Håkan:

Aah Paris!
Gerd och jag var i Paris en gång, bara två dagar på väg till andra fantastiska ställen i Frankrike men jag har allt sen dess önskat mig dit igen. Nån som vill med?

#3 - - Helene:

Jag älskar Paris!
Hoppas att de har det bra! Så även du som är med på resan 🌸

#4 - - Ingegerd Gavelin:

Bland det bästa jag vet är när mina vuxna barn gör nåt tillsammans. Det är som en hint om framtiden!