Jävla satans

Jag är så full av skit
Ids inte skriva
Det går över
Kanske
#1 - - Iving:

Det finns bra dagar. Och mindre bra dagar. Bra att minnas. Tänkte på dig imorse när jag passerade biblioteket. Som det hette när vi var små och de fortfarande var välbesökta. Nu har de döpt om det till Bibblerian i någon slags förhoppning att det skulle hjälpa att få dit barn och ungdomar igen skulle jag tro. Jag undrar om det hjälper. Funderade jag när jag gick där och så sände jag en fråga i tankarna till dig. Men jag antar att den inte kom hela vägen fram till dig. Med hopp om en bättre dag iallafall. Kram

Svar: Bibblerian. Ganska fyndigt.
Harpasione

#2 - - Lisalucidor76:

Låter jobbigt. Jag vet inte vilken skit som är värst. Den i huvudet eller den i magen. Jag brukar ta lactulos mot den ena varianten i alla fall. Den andra brukar tyvärr drabba läsare då jag tenderar att spotta ur mig bitterhet. En del blir provocerade av det. Inte jag. Kram

Svar: Huvudet är värst.
Harpasione