Filmen

Sök på Fjärrkommunikation med ögonstyrning, på Youtube, så får du se...
#1 - - Pia:

Hej! Vad intressant att se! Och tänk, jag hade föreställt mig dig som mörkhårig. Riktigt mörkhårig. Varifrån har jag fått det? Konstigt hur man får för sig,,...

#2 - - Ylva La:

Älskling! Vilken bra film! Du ser verkligen ut som effektiviteten själv, som du har full koll på alla program. Och så lite lurig, vi tittare förstår att du behöver provocera omvärlden ibland.

Har för en gångs skull inget att klaga på. Jag ger den fem kungstrollsländor.

#3 - - Anonym:

Snyggt! Det gjorde du strålande. Du skrev om att du är ful, det stämmer ju inte alls, du ser smart och cool ut!

Svar: Problemet är att jag inte känner igen mig själv.
Harpasione

#4 - - Ingegerd Gavelin:

Kul att få se dig på riktigt! Och väldigt intressant!

#5 - - Ida:

Intressant!

#6 - - Irving:

Härligt, nu blev du kändis igen! Jag mötte Lassie! Och kul att se hur du bor. Och kul att se hur du använder datorn. Även om jag sett den så har jag inte förstått hur himla fiffig den är. Kram

#7 - - Anki:

Bra jobbat:-

#8 - - Anna:

Tack för att du visar hur du gör!
Bra informativ och jätteintressant film.
Trevligt att få en bild av dig.
Önskar dej en underbar helg.

#9 - - Anonym:

Angående att inte känna igen sig själv: så är det, bilden man har av sig själv stämmer sällan när man får se sig på film. Så vi kan lugnt konstatera, så ser du ut. Cool.