Äntligen

Idag var det äntligen skönt att vara ute.
Jag frös inte ett dugg.

Jag har försummat bloggen ett tag, för jag har haft ett annat skrivjobb.
Jag ska försöka bli Lyssnarnas sommarvärd igen.
Får väl se om jag lyckas.
#1 - - Catarina i Rbg:

Åh, då hoppas jag verkligen att du lyckas (igen)!

#2 - - Malin:

Åh! Får man rösta på alla som skickar in önskemål om att bli sommarvärd eller väljer SR ut vissa? Om man får möjlighet att rösta på dig ska jag göra det. ❤️ Vilket år var du med sist? Skulle gärna vilja lyssna på det. Kram!

Svar: 2010
Harpasione

#3 - - Anna Margareta:

Åh, då ska jag rösta på dig!
Jag lyssnade även den 21 jul 2010.
http://sverigesradio.se/sida/avsnitt/112099?programid=2071

#4 - - Lena:

Jag lyssnade 2010. Satt på en strand på Ven, solen lyste, det var semester. Minns fortfarande känslan av att livet helt plötsligt kändes väldigt hudlöst (heter det så? oskyddat, ömtåligt, oförutsägbart). Lycka till med försöket!

#5 - - Hillevi:

Toppenbra! Jobba på. Om det inte lyckas kan du väl ändå lägga ut det här inläst. Ska det vara med rösten eller med den minsta av systrar? Kanske att det får vara några inslag med rösten i alla fall?

Svar: Minsta lilla systern får göra ansökan iallafall.
Harpasione

#6 - - O:

Håller tummarna för att vi får höra dig igen!

#7 - - bettan:

Toppen !! Det ser jag fram emot. Hoppas verkligen du lyckas.

#8 - - Ida:

Hoppas att de antar din ansökan. Det har gått 8 år sen sist och du har säkert många saker du kan berätta om.

#9 - - Mia:

Wow, jag röstar på dig direkt!

#10 - - Maggan:

Vad spännande. Ser fram emot det du kommer att berätta. Ska även lyssna på din medverkan från 2010 som jag missat. Tack AM för länken. Jag håller tummarna för att du lyckas...Kram